Eller "Girls Just Wanna Have Fun"....Hade det spelats musik i den här tråden så hade det vart "This is a maaans world!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller "Girls Just Wanna Have Fun"....Hade det spelats musik i den här tråden så hade det vart "This is a maaans world!"
Jag tycker typ det är KS grymmaste tråd.
Jag förstår ingenting. Och jag älskar det!
Keep it up!
Kidsen på jobbet tyckte att jag klädde i rosa.
Freschzzzz!!Dåligt drag i tråden så bumpar väl lite.
Tischan säger jag inget om men bra klocka och armbandDåligt drag i tråden så bumpar väl lite.
Tjena! dom har nyligen öppnat en popup affär där jag bor (Åkersberga) norr som Stockholm. Dom har massor med Ma Strum grejer där som dom säljer ut, tror att det är grejer från förra kollektionen (då affären är lite outlet liknande) och det mesta är i strl M Om du inte kan ta dig dit själv så kan jag ta en titt åt dig imorgon efter jobbet, bor typ 5 min därifrånDetta är lite av ett långskott men värt ett försök iaf
Någon som vet vart man kan hitta en Ma. Strum Infantry Hooded Bomber Jacket Jet Black i strl. M?
är från SS17 men verkar vara slut överallt :/
Bor dessvärre inte i närheten av stockholm så du får jättegärna kolla! Hade varit riktigt schysstTjena! dom har nyligen öppnat en popup affär där jag bor (Åkersberga) norr som Stockholm. Dom har massor med Ma Strum grejer där som dom säljer ut, tror att det är grejer från förra kollektionen (då affären är lite outlet liknande) och det mesta är i strl M Om du inte kan ta dig dit själv så kan jag ta en titt åt dig imorgon efter jobbet, bor typ 5 min därifrån
Jag kollar imornBor dessvärre inte i närheten av stockholm så du får jättegärna kolla! Hade varit riktigt schysst
Gå ner en sizeHur är size på Gucci logo tee?
Gå ner en size
Exakt! Stämmer braDu hade small i fake logo va? Tror vi har liknande kroppsform.
Oooof! Fet! Får man fråga vad modellen heter?Redo för iskylan
Oooof! Fet! Får man fråga vad modellen heter?
Redo för iskylan
Du kommer inte att ångra dig!Vet att jag är minst 1 år (troligen 2..) sen med detta, men det är ok för mig som är medelålders... ;-)
Lade precis beställning på ett par Adidas NMD R1 tripple White...
http://www.nicekicks.com/detailed-look-triple-white-adidas-nmd_r1/
https://www.stoneisland.co.uk/pages/authenticityNågon som kan hjälpa mig konfirmera äkthet på en Stone Island jacka? Skicka pm. Tack!