• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Streetwear-tråden

almeyero

Panerai
Kidsen på jobbet tyckte att jag klädde i rosa.

IMG_3005.JPG
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Detta är lite av ett långskott men värt ett försök iaf :)
Någon som vet vart man kan hitta en Ma. Strum Infantry Hooded Bomber Jacket Jet Black i strl. M?
är från SS17 men verkar vara slut överallt :/
Infantry_Black_1__67113_zoom.jpg
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Detta är lite av ett långskott men värt ett försök iaf :)
Någon som vet vart man kan hitta en Ma. Strum Infantry Hooded Bomber Jacket Jet Black i strl. M?
är från SS17 men verkar vara slut överallt :/
Infantry_Black_1__67113_zoom.jpg
Tjena! dom har nyligen öppnat en popup affär där jag bor (Åkersberga) norr som Stockholm. Dom har massor med Ma Strum grejer där som dom säljer ut, tror att det är grejer från förra kollektionen (då affären är lite outlet liknande) och det mesta är i strl M Om du inte kan ta dig dit själv så kan jag ta en titt åt dig imorgon efter jobbet, bor typ 5 min därifrån :)
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Tjena! dom har nyligen öppnat en popup affär där jag bor (Åkersberga) norr som Stockholm. Dom har massor med Ma Strum grejer där som dom säljer ut, tror att det är grejer från förra kollektionen (då affären är lite outlet liknande) och det mesta är i strl M Om du inte kan ta dig dit själv så kan jag ta en titt åt dig imorgon efter jobbet, bor typ 5 min därifrån :)
Bor dessvärre inte i närheten av stockholm så du får jättegärna kolla! Hade varit riktigt schysst :)
 
Topp