• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Styrketräning / Gymtråden. HARDCORE

Håller för övrigt på att testa ett nytt tillskott som kallas "Glycolog" och ska hjälpa med bättre kolhydrats upptag och härma insulin och det ena och det andra. Efter att ha räknat kalorier och haft koll på macros dvs intag av kolhydrater osv så känner jag definitivt en skillnad efter jag började. Mer "fyllighet" eller vad man ska kalla det. Visst, kanske är placebo men vettefan om jag skulle inbilla mig just denna känsla. Testar även en pwo ifrån samma märke som heter dust v2. Jag har sinnessjuk resistans till stimulanter överlag, men två skopor så kände jag av det iaf blev även små pb'n. Har även marknadens starkaste pwo på g hem om den ej fastnar någonstans på vägen haha. Det blir intressant. Men utvärderar mer efter Glycolog har tagit slut, har gått ungefär en vecka.

Gör så. :)
Hängt lite för mycket på träningsforum, gamla bodyforum.. Det var tider det. Kolozeum är riktigt risigt.
King Crub <3
Håller för övrigt på att testa ett nytt tillskott som kallas "Glycolog" och ska hjälpa med bättre kolhydrats upptag och härma insulin och det ena och det andra. Efter att ha räknat kalorier och haft koll på macros dvs intag av kolhydrater osv så känner jag definitivt en skillnad efter jag började. Mer "fyllighet" eller vad man ska kalla det. Visst, kanske är placebo men vettefan om jag skulle inbilla mig just denna känsla. Testar även en pwo ifrån samma märke som heter dust v2. Jag har sinnessjuk resistans till stimulanter överlag, men två skopor så kände jag av det iaf blev även små pb'n. Har även marknadens starkaste pwo på g hem om den ej fastnar någonstans på vägen haha. Det blir intressant. Men utvärderar mer efter Glycolog har tagit slut, har gått ungefär en vecka.
låter som ett gråzons tillskott, nästan Pro-hormon-ish dvs. inte lagligt i Sverige.

Folk som överlag förlitar sig för mycket på kosttillskott.. :bored:
Trams att man ska behöva pwo för att träna, bygg upp psyket först.
Agreed, i värsta fall kan man trycka i sig lite malto ifall man känner sig redo.
När man har tränat så pass länge som du och jag har gjort kommer man till det stadiet att man planerar måltiderna runt träning och inte tvärtom, därför använder jag aldrig PWO.

Kreatin däremot, det är fina grejjer.

Agreed, i värsta fall kan man trycka i sig lite malto ifall man känner sig redo.
När man har tränat så pass länge som du och jag har gjort kommer man till det stadiet att man planerar måltiderna runt träning och inte tvärtom, därför använder jag aldrig PWO.

Kreatin däremot, det är fina grejjer.

Eller så planerar man kost runt träning och testar pwo ifall man har lust. Skadar aldrig med en extra push om än placebo. Kanske fick det att låta dom jag alltid använder pwo osv, vilket inte stämmer bortsett ifrån sista veckan sedan "comebacken" då stims ej brukar funka för mig.

Fast nu är det ju inte prohormoner så jag förstår inte riktigt din poäng.. Vad du tycker något låter som gör ju inte en produkt olaglig..
Ingenting illa menat mot dig, men ifall det var prohomoner(vilket det inte visade sig vara) är det inte tillåtet att prata om det här på KS.

Eller så planerar man kost runt träning och testar pwo ifall man har lust. Skadar aldrig med en extra push om än placebo. Kanske fick det att låta dom jag alltid använder pwo osv, vilket inte stämmer bortsett ifrån sista veckan sedan "comebacken" då stims ej brukar funka för mig.
Att säga att PWO aldrig skadar är väl att ta i? Jag har hört skräckhistorier om skiten, samt att min brorsa fick åka till sjukan efter intag. Hur mycket han tog ska jag låta vara osagt.

Vad gör ens PWO med kroppen? Jag skulle aldrig vilja kasta i mig det.
Vad svarar du på med trams att man ska behöva pwo för att träna? Var väl inget jag påstod...
Vissa kan inte ens träna utan pwo, det är trams. Gå in med inställningen att sätta nya pb & inte ge upp kommer man långt med men alla är byggda olika.
Koffein är egentligen det enda som behövs om man vill ha en liten kick efter en arbetsdag, flesta dricker väl kaffe ändå. Folk hypear kosttillskott som mirakel.

Vissa kan inte ens träna utan pwo, det är trams. Gå in med inställningen att sätta nya pb & inte ge upp kommer man långt med men alla är byggda olika.
Koffein är egentligen det enda som behövs om man vill ha en liten kick efter en arbetsdag, flesta dricker väl kaffe ändå. Folk hypear kosttillskott som mirakel.

Då förstår jag. Trodde du syftade på mig.

okok. Måste ha missuppfattat dig då, så länge man inte hamnar i det stadiet där man måste inta PWO för att orka träna efter en pluggdag eller jobbdag.
Jag står dock fortfarande fast vid att försöka köra så "naturligt" det bara går, kolla över din kost/sömn/rutiner osv. ifall du inte klarar av att träna efter en jobbdag.

Att säga att PWO aldrig skadar är väl att ta i? Jag har hört skräckhistorier om skiten, samt att min brorsa fick åka till sjukan efter intag. Hur mycket han tog ska jag låta vara osagt.

Nu finns det väl rekommenderade doser av en anledning och ignorerar man detta så är det inte kosttillskottets fel imo.

Känns lite som diskussionen slirar dock haha. Kanske inte skulle ha dragit upp tillskottinlägget, tänkte bara tipsa.

okok. Måste ha missuppfattat dig då, så länge man inte hamnar i det stadiet där man måste inta PWO för att orka träna efter en pluggdag eller jobbdag.
Jag står dock fortfarande fast vid att försöka köra så "naturligt" det bara går, kolla över din kost/sömn/rutiner osv. ifall du inte klarar av att träna efter en jobbdag.

Ja, jag tror vi sprang runt varandra lite där. Håller med med din poäng då den är valid, men vill folk testa pwo innan dom gör någonting som dom Hur som helst skulle göra så för all del, imo.

Nej rosta en macka bred på jordnötssmör och toppa med ett ordentligt lager nutella ovanpå. Munknull, ursäkta ordvalet :)
Edit: blev för sugen. Blev tvungen att göra några
image.jpeg
Fantastiskt, vill ha mackorna i min mun. Nu.
Var snack om PWO, där har ni den. Toppa det med en dubbelespresso och ni är redo att bänka en oxe.

Edit: Fast innan det lär man nog göra lite disco på toalettstolen.

Najs, Wanderlei vs Hendo. Det borde fungera hyfsat som pwo. :D
Absolut! :D
En riktig klassisk fight av många olika anledningar!
Vinner på en jävla vänsterkrok av alla slag och blir först att hålla två titlar.

Hendo var riktigt jävla explosiv back then, i jämförelse med i söndags, fast även då gjorde han en grym match!
En riktig krigare och en av den bäst genom alla tider imo.

nX8Qmys.jpg

Ett bra pass! Blev rekord i stående militär 60x3. Två riktiga fina reps helt utan extra push eller bounce eller vad man säger, men nr 3 slängde jag upp lite hehe.

Körde även 30 min intervaller på roddmaskin istället för 15 pga igår.
Så gym + 30 min gång + 30 min intervall på roddmaskin. Imorgon blir det rygg och tricep.

Fråga mig inte varför jag äter det på knäckebröd.

Nu ska jag dra och smattra axlarna.

image.jpeg

Nej rosta en macka bred på jordnötssmör och toppa med ett ordentligt lager nutella ovanpå. Munknull, ursäkta ordvalet :)
Edit: blev för sugen. Blev tvungen att göra några
image.jpeg

Fantastiskt, vill ha mackorna i min mun. Nu.
Var snack om PWO, där har ni den. Toppa det med en dubbelespresso och ni är redo att bänka en oxe.

Edit: Fast innan det lär man nog göra lite disco på toalettstolen.

Tillbaka
Topp