ScubaKing
Guld
Axon är största skämtet och bluffen, skulle inte läsa eller lyssna på något av den skojaren.
Skulle precis skriva samma sak. En riktig nolla den killen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Axon är största skämtet och bluffen, skulle inte läsa eller lyssna på något av den skojaren.
![]()
Iofs funkar denna rätt bra. Var verkligen smalfet. Ca 5kg lättare på bilden år höger.
Just ryggen är kroppsdelen som släpper fett sist för mig, speciellt nedre/lovehandles.
Tack. Cirka 6 månader. Inget optimalt upplägg för muskeluppbyggnad heller då det i princip alltid har varit underskott bortsett ifrån när jag har räknat fel ibland och skit, men förmodligen gjorde väl muskelminnet sitt kanske.Bra utveckling! Hur lång tid mellan bilder?
Vad är målet?Tack. Cirka 6 månader. Inget optimalt upplägg för muskeluppbyggnad heller då det i princip alltid har varit underskott bortsett ifrån när jag har räknat fel ibland och skit, men förmodligen gjorde väl muskelminnet sitt kanske.
På 6 månader är det ju riktigt sjukt faktiskt!Tack. Cirka 6 månader. Inget optimalt upplägg för muskeluppbyggnad heller då det i princip alltid har varit underskott bortsett ifrån när jag har räknat fel ibland och skit, men förmodligen gjorde väl muskelminnet sitt kanske.
Vad är målet?
Tack =)På 6 månader är det ju riktigt sjukt faktiskt!
Absolut det påverkar såklart mycket! Är dock inget för migJag är 169cm och under 70kg så det spelar in också hehe.
Sinnessjuk pump på dagens pass förövrigt!
![]()
Får jag fråga varför man ska byta ut shakes och undvika mejeriprodukter?Hur får du 150 gr ris till 200 kcal? Antar 150 gr kokt isåfall, man brukar räkna allt okokt. Ris är ju runt 370 kcal/100 gr okokt.
Personligen skulle jag undvika mejeriprodukter överhuvudtaget och även shakes (gjorda på mejeri/mjölk skit), byt ut dem mot en måltid eller två, typ nöt/kycklingfärs med lite grönsaker. Alternativt släng in aminosyror (~30gr) som mellanmål. Kollat upp PF?
Vad menar du?Gjorde bort benträning redan idag. Riktigt skönt att ha det gjort, brukade annars träna ben typ torsdagar.
Ben är svagheten hos mig även fast jag tränar dom hårt, generna för dom finns inte där, men självklart kan dom blir större.
Andra tråkiga saken med benpass är att det inte blir någon pump, och utan pump och tshirt = ser ut som första dagen på gymmet för mig del haha. Har även svårt att ens få träningsvärk, behöver riktigt mata på med dropsets för att det ens ska kännas dagarna efter.
Jag är för närvarande väldigt liten i vanlig tshirt, speciellt utan pump. Kanske lite ådrigare än the average joe, men storleksmässigt föga imponerande.Vad menar du?
Ta med dig pumpen då!Jag är för närvarande väldigt liten i vanlig tshirt, speciellt utan pump. Kanske lite ådrigare än the average joe, men storleksmässigt föga imponerande.
Jag är i mitt esse med linne å en ordentlig pump, men bara då![]()
Ta med dig pumpen då!
![]()
Ah, du kör runt 80gr okokt/låda då? Jag kör PF liknande, är aldrig hungrig. Beror helt på hur man lägger upp det och vad man äter. Räknar lite macros och äter blandat skit vad man nu känner för. Byt ut samtliga shakes mot aminosyror isf, spar du på magen. Carbsen går också att sänka om man har ett soft jobb, byt ut riset mot potatis.
Får jag fråga varför man ska byta ut shakes och undvika mejeriprodukter?![]()
Mejeriprodukter (vassle & casein inräknat då de gör av de) behövs inte. Människor verkar tro att det är någon mirakelprodukt, Kvarg osv skit. Påverkar hälsan negativt. Testa köra några veckor helt utan och se skillnaden, ingen uppsvälld mage m.m. Går att få i sig vitaminerna från andra källor."Byt ut samtliga shakes mot amino, spar du på magen? " hur menar du spar på magen?
Vi som pluggar till naprapater håller med om att han är pajas!Instämmer till fullo.
Kör! Kan ta någon dag att vänja sig bara, men det löser sig. Jag kör 3 fasta lådor på runt 5-600 kcal/st & några mellanmål per dag. Ligger sällan över 2,5k kcal på vardagar.Jag överväger faktiskt att ge periodisk fasta ett försök – bara några dagar in på mitt upplägg. Anledningen är enkel… Jag är hungrig hela tiden. Upplägget med periodisk fasta skulle i så fall vara fasta från 21.00-12/13.00 & då fylla ut lunchen, samt lägga in ett till mål med ris & kyckling innan träning & fylla ut målet efter träningen.
Jag kommer vara mätt under dagarna (dessutom lägga mig väldigt mätt) & vara hungrig i någon timma på morgonen – i stället för att vara hungrig i princip hela dagen.
Vad tror du @snoozarn?
Tack! Jag börjar i morgon. Återkommer med uppdatering.Kör! Kan ta någon dag att vänja sig bara, men det löser sig. Jag kör 3 fasta lådor på runt 5-600 kcal/st & några mellanmål per dag. Ligger sällan över 2,5k kcal på vardagar.
Jag kör 25gr amino kl 06 & sedan kl 09, sen första lådan vid 12. Inget efter kl 20/21.
Vettig läsning - http://www.styrkelabbet.se/periodisk-fasta/
Gör så.Tack! Jag börjar i morgon. Återkommer med uppdatering.
Skönt att kunna ta lite träningssnack här. Jag ventilerar det aldrig annars...
Tandkräm på spegeln är störande i övrigt bra ljus på toan! Dusch och fylla på med Protein innan KS podd och återhämtning i sängen![]()
![]()
![]()
Tack! Jag börjar i morgon. Återkommer med uppdatering.
Skönt att kunna ta lite träningssnack här. Jag ventilerar det aldrig annars...
Ser ut att finnas potential för stabila ådror över bröstkorg vilket är nice!
Yes. Har bara 128kg hemma så körde några set med 15 reps. Bättre än inget. Körde pronerat utan hookgrip för greppstyrka. Skönt att köra lite reps ibland.120kg x15 mark, varför? Bra fråga. Du körde väl något liknande hemma någon vecka sen? @Luckyluciano
Borde räknas som cardio, fan.