• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sub, med eller utan datum?

Med eller utan datum?

• Med

Röster: 165 48.7%
  • Utan

Röster: 174 51.3%

• Totala väljare
    339
Wow vad jämnt. Hade jag röstat "med" hade det stått 84 - 84. Nu röstade jag på det snyggaste, ballaste och mest praktiska alternativet "utan". 83 - 85 alltså.

Röstar alla på alternativet som gör att det blir lika eller vad händer? Jag har funderat massor på samma sak ang bubbla eller inte och lutar nog åt bubbla just nu så det var vad jag röstade. :D

Som någon säkert redan skrivit tycker jag att bubbla är snyggar än utan på tidigare "icke-keramiska". På den keramiska är jag kluven, utan är stiligare men med bubbla händer det lite mer. Kul detalj liksom :)

Screenshot_2015-12-20-21-57-10-1.jpg

Personligen använder jag datumvisningen, så med datum av praktiska skäl. Estetiskt så kan jag tycka att utan är mer symmetriskt, samtidigt som bubblan är en del av rolle. Seadweller annars?

Med datum for sure! Praktiskt i mitt tycke.
Seadweller är för resten bättre, ingen bubbla.

He he, såg först efter att någon redan skrivit detta precis...:watching:

Då jag har lite svårt för bubblan så säger jag utan.
Men det är ju praktiskt med datum så jag garderar med att säga SeaDweller ;)

Förr tyckte jag nog mest om utan men nu tycker jag det känns som något fattas utan den där bubblan med datumet. Det är faktiskt rätt praktiskt. Kalla det mossigt men jag föredrar faktiskt att kolla både tid och datum på klockan mer än att hala fram iphonen när det behövs...

Tillbaka
Topp