Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sådär! Då var man uppskriven på väntelista på en 116610LN, väntetiden är ca 12-14 månader. Så nu har jag iallafall inte bråttom på något sätt, utan bara vänta och kära ner mig ytterligare i klockan! =)
Med ett års kö ser jag inte något uppenbart prutläge, men man ska aldrig säga aldrig. I Dubai var det enkelt att pruta tio procent på en Sub C för några år sedan men de har kanske en annan kultur av köpslående.Hur är det gällande eventuell prutning på Submariner? Har läst mycket att AD's inte går ner på grund av denna väntetid, vilket gör att nästa person i led lika gärna kommer betala fullpris. Stämmer detta väl, eller bör jag kontakta vem som kan ge mig bästa priset redan nu?
Med ett års kö ser jag inte något uppenbart prutläge, men man ska aldrig säga aldrig. I Dubai var det enkelt att pruta tio procent på en Sub C för några år sedan men de har kanske en annan kultur av köpslående.
Kung
Nice![]()
Hulken är bra![]()
Alla samlas ju under en fana i trådenHulken är ju dussinklocka på forumet, måste vara vanligare än LN![]()
NiceGrattis den är kunglig !
Är ju inte bara här, utan i "vad gör du och din klocka"-tråden samt Fredagstrådarna,haglar det bilder på Hulken! men visst det är en bra klocka så det är ju förståeligtAlla samlas ju under en fana i tråden![]()
Det har du rätt iÄr ju inte bara här, utan i "vad gör du och din klocka"-tråden samt Fredagstrådarna,haglar det bilder på Hulken! men visst det är en bra klocka så det är ju förståeligt![]()
Lite så är det väl, iaf stålmodellernaDet har du rätt ialla Rolex modeller klassas väl endå som dussinklocka?
Är ju inte bara här, utan i "vad gör du och din klocka"-tråden samt Fredagstrådarna,haglar det bilder på Hulken! men visst det är en bra klocka så det är ju förståeligt![]()
Du har fel det skall vara en duoÄssh no date ska det vara..![]()
Nä det är helt normalt.Sedan jag blev med Sub så har mitt klockbrukande förändrats. Numera tar jag vissa dagar och provar med något annat än Suben. Men likt förbannat så åker den på igen efter ett par timmar. Tror ni att jag behöver gå i någon sorts terapi?![]()
![]()
Varför skulle de gå ner i pris? Svårsåld till fullpris? Knappast va? Vill inte du ha den står där nästa på tur.Hur är det gällande eventuell prutning på Submariner? Har läst mycket att AD's inte går ner på grund av denna väntetid, vilket gör att nästa person i led lika gärna kommer betala fullpris. Stämmer detta väl, eller bör jag kontakta vem som kan ge mig bästa priset redan nu?
Bra kombo![]()
Du har fel det skall vara en duo![]()
Det är det jag tror också, men tänker om det ändå är värt att utforska eller om jag blir "utskrattad" av att ens försöka.Varför skulle de gå ner i pris? Svårsåld till fullpris? Knappast va? Vill inte du ha den står där nästa på tur.