• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Godmorgon på er alla subbar! :)

5AD15A65-9701-402B-8B03-283DAF1F557A.jpeg

Sådär! Då var man uppskriven på väntelista på en 116610LN, väntetiden är ca 12-14 månader. Så nu har jag iallafall inte bråttom på något sätt, utan bara vänta och kära ner mig ytterligare i klockan! =)

Tror det kan gå snabbare än så! Jag stod i kö för 116610LN på flera ställen i London och Stockholm. Fick samma besked, 12-18 månader. Efter 2 månader hade två ställen fått in klockan. Kanske hade tur.

Hur är det gällande eventuell prutning på Submariner? Har läst mycket att AD's inte går ner på grund av denna väntetid, vilket gör att nästa person i led lika gärna kommer betala fullpris. Stämmer detta väl, eller bör jag kontakta vem som kan ge mig bästa priset redan nu?

Hur är det gällande eventuell prutning på Submariner? Har läst mycket att AD's inte går ner på grund av denna väntetid, vilket gör att nästa person i led lika gärna kommer betala fullpris. Stämmer detta väl, eller bör jag kontakta vem som kan ge mig bästa priset redan nu?
Med ett års kö ser jag inte något uppenbart prutläge, men man ska aldrig säga aldrig. I Dubai var det enkelt att pruta tio procent på en Sub C för några år sedan men de har kanske en annan kultur av köpslående.

Jag fixar inte att vänta på klockor känns bara fel och jag får kalla fötter under väntan. Gick miste av 3 klockor 2017 för jag inte fixar att vänta! Spontan köper oftast vet inte om det är bra eller dåligt...min samling ser iaf inte ut som jag hade planerat för 2017 lite surt men sån är det. Får se om 2018 blir annorlunda!

Har det blivit väntetider över hela värdlen nu på sportmodeller i stål? När jag var i Kanada förra året så hade de subbar på lager.

Är ju inte bara här, utan i "vad gör du och din klocka"-tråden samt Fredagstrådarna,haglar det bilder på Hulken! men visst det är en bra klocka så det är ju förståeligt :)

Många som gillar den, men även många som hatar den. Jag tycker själv att den är ball. Varit sugen på en i ett par år. Men ja jag håller med om att det blivit någon slags snöbollseffekt här inne:D

Varför skulle de gå ner i pris? Svårsåld till fullpris? Knappast va? Vill inte du ha den står där nästa på tur.

Tillbaka
Topp