Jo men vad för nåt? Som man smidigt och enkelt kan få tag i?Sälj. Finns roligare![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo men vad för nåt? Som man smidigt och enkelt kan få tag i?Sälj. Finns roligare![]()
Tycker ju gamla gmt 16710 är en av Rolex absolut bästa(om man nu gillar lite äldre utan att gå vintage)Jo men vad för nåt? Som man smidigt och enkelt kan få tag i?Mina idéer är slut.
Rolex tid är roligare och titta påDu har även tiden på mobilen men det är betydligt enklare att bara vrida på handleden.![]()
Hemma igen från nyårsfirande i Vemdalen. Funderar kring om man ska starta upp 2018 med att byta klocka? Hmmm...
![]()
Enkelt.Jo men vad för nåt? Som man smidigt och enkelt kan få tag i?Mina idéer är slut.
Godkväll subkamrater.![]()
Jag gillar mer 114060 just pga att dom äldre första subbarna 6538, 5512, 5513 mm var utan datum. Känns mer klassiskt..![]()
Det var väl ett synnerligen svagt argument? En 114060 har väl ändå väldigt lite gemensamt med en 5513 förutom namnet och avsaknaden av bubbla?
Vem har sagt nåt om gemensamt?
Jag lovar att berätta när vi träffas på nästa raggarträff.
Enkelt.
![]()
Fin kermitGodkväll subkamrater.![]()
MumsIngen jäkla 114060 här inte
![]()
Liten-stor-liten![]()
Håller med dig där. Uppskattar inte datum, men det är såklart en smaksak.Jag gillar mer 114060 just pga att dom äldre första subbarna 6538, 5512, 5513 mm var utan datum. Känns mer klassiskt..![]()
Det tycker jag! Och en åktur i Hellcaten![]()
Bra idé. Då gör vi lååånga svarta streck.
Bra förslag! Jag gillar ju både coke och pepsin. Ska kika lite mer. Aldrig klämt på en IRL.Tycker ju gamla gmt 16710 är en av Rolex absolut bästa(om man nu gillar lite äldre utan att gå vintage)
Den är riktigt snygg med det blåa. Tror dock inte att den skulle passa mig. Hulken är på gränsen till att sticka ut för mycket (enligt min egen mening).Enkelt.
![]()
Sälj. Finns roligare![]()
Äh man kan ha bäggeTycker ju gamla gmt 16710 är en av Rolex absolut bästa(om man nu gillar lite äldre utan att gå vintage)
Lite läsning och inspiration om du missat:Bra förslag! Jag gillar ju både coke och pepsin. Ska kika lite mer. Aldrig klämt på en IRL.
Hur f*n hamnade jag här? Inte riktigt vaken ännu....Åter i saltgruvan![]()