Köp en vanlig svart. Alt njut av de klockor du harDen gröna jäveln hemsöker mig fortfarande om nätterna måste vara ett tecken på att jag måste köpa tillbaka den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp en vanlig svart. Alt njut av de klockor du harDen gröna jäveln hemsöker mig fortfarande om nätterna måste vara ett tecken på att jag måste köpa tillbaka den!
Blått är flott!
Grymt. När kommer den?Säkrat en grön nu
Får bli en blå efter det!
Om några dagar borde jag ha den i handen.Grymt. När kommer den?
Tycker du....Om några dagar borde jag ha den i handen.
Fick en till list (beg) som tur var, innan det drar iväg till orealistiska nivåer
Heeelt störtTycker du....
83 i Jan/feb....95...två månader senare ....
Betalar alltså folk närmare 100K för en 116610LV...Heeelt stört
Så det det iof ut överallt idag
Jag tror att 100k blir standard mot slutet på 2018.Betalar alltså folk närmare 100K för en 116610LV...
Amen va fan!. Fick se priserna på 114060 ute på c24 och jag fick ont i ögonen.....W
Heeelt stört
Så ser det iof ut överallt idag
Sjukt men säkert så.Jag tror att 100k blir standard mot slutet på 2018.
Sjukt men säkert så.
Färsk bild
Grymt du börjar få en riktigt schysst samling, kul med hulk!Om några dagar borde jag ha den i handen.
Fick en till list (beg) som tur var, innan det drar iväg till orealistiska nivåer
Ser fin ut!Jag kikar lite på den här, kan någon hjälpa mig med en bedömning? Jag tycker att den ser väldigt fin ut, den är såklart polerad men i mina ögon på ett bra sätt: https://www.chrono24.se/rolex/submariner-date---tritium---just-serviced--id8142433.htm
Den såg bra ut tycker jag! fina kronskydd och bandhornJag kikar lite på den här, kan någon hjälpa mig med en bedömning? Jag tycker att den ser väldigt fin ut, den är såklart polerad men i mina ögon på ett bra sätt: https://www.chrono24.se/rolex/submariner-date---tritium---just-serviced--id8142433.htm
Ser fin ut!
Har själv handlat från den säljaren på chrono24. Kan varmt rekommendera honom! I mitt fall gällde det en Rolex 16570
Den såg bra ut tycker jag! fina kronskydd och bandhorn
Och priset får väl också betraktas som rimligt?Den såg bra ut tycker jag! fina kronskydd och bandhorn