Bengtmagnus
Basic
Säljer du?
Suben som fixar allt och lite till!
Edit: skall fasiken sluta med mitt töntiga ordval och säga att den är tråkig från och med idag! Det är bara fjantigt!
Mvh
Bengt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säljer du?
Suben som fixar allt och lite till!
Edit: skall fasiken sluta med mitt töntiga ordval och säga att den är tråkig från och med idag! Det är bara fjantigt!
Här har vi inga säljes/köpes-annonser, dom ligger på köp & sälj. Följ reglernaSäljer du?
Mvh
Bengt
Finns ett gäng på blocket om du är sugen på att köpaah, sorry, såg det nu.
Satan perkele vad fräsch
Ingen betalar väl list för en guld-Rolle?Köpte du den för listpriset?
TackSatan perkele vad fräsch
Men många betalar över list för en stål-Rolle?!Ingen betalar väl list för en guld-Rolle?
Ja så är detMen många betalar över list för en stål-Rolle?!
Världen är upp&ner
Bra bild.Hulk söndag
DugerBra bild.
Hulk söndag
Världen är inte bara upp och ner tyvärr den är ju sjuk. Jag blev erbjuden relativt kraftig rabatt på Hulken (den var ju rätt död ibörjan) och nu begär man helt osannolika belopp för den på exempelvis blocket.Men många betalar över list för en stål-Rolle?!
Världen är upp&ner
Blir så har ingen bra kamera på mobilen tyvärrDu är inte så noga med att pumpa ut dom mest perfekta, genomtänkta och skarpa bilderna. Men klockor är iaf med på dom! #staypositive
Väldigt fin!1680. Väntar på ny oysterlänk.
TackVäldigt fin!
1680. Väntar på ny oysterlänk.
Hej,Hej,
Jag har under en längre tid försökt få tag på en submariner date i flera butiker (och utomlands) men det verkar som att Rolex har begränsat utbudet avsevärt.
Har ett par frågor kring detta för er som kan området och hur Rolex aggerar.
- Är det den almänna uppfattningen att Rolex inte skickat ut nya submariner dates till sina återförsäljare under en längre tid?
- Är detta vanligt, dvs. hur har det sett ut historiskt, har det varit långa perioder då de begränsat utbudet för att få upp efterfrågan eller är detta unikt nu?
- Är det vanligt att de gör det i samband med någon någon aktivitet, t.ex. att de höjer priser eller planerar släppa en uppgradering?
Tack för alla svar och ha en toppendag!
/ Bengt
Zulu diver gummi natoMycket tjusig, vad är det för band?
Testade denna idag väldigt trevlig om man säger så!
Beror på vilken sub?Har använt sökfunktionen för att hitta några bra svar, men det verkar inte finnas så mycket. Kan ni rekommendera några bra läderarmband till Sub? Gärna modeller som ni själva använder.