• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

E2FC94C1-24F2-48F0-87D3-B67AADB502D4.jpeg

Suben som fixar allt och lite till!
Edit: skall fasiken sluta med mitt töntiga ordval och säga att den är tråkig från och med idag! Det är bara fjantigt!
Säljer du?
Mvh
Bengt

Hej,

Jag har under en längre tid försökt få tag på en submariner date i flera butiker (och utomlands) men det verkar som att Rolex har begränsat utbudet avsevärt.
Har ett par frågor kring detta för er som kan området och hur Rolex aggerar.
- Är det den almänna uppfattningen att Rolex inte skickat ut nya submariner dates till sina återförsäljare under en längre tid?
- Är detta vanligt, dvs. hur har det sett ut historiskt, har det varit långa perioder då de begränsat utbudet för att få upp efterfrågan eller är detta unikt nu?
- Är det vanligt att de gör det i samband med någon någon aktivitet, t.ex. att de höjer priser eller planerar släppa en uppgradering?

Tack för alla svar och ha en toppendag!

/ Bengt
Hej,
Jag köpte min ny hos en svensk AD, så nog levereras det. Jag stod på intresselista i ca 4-5 månader, tror dock att jag hade lite tur när de tog kontakt med just mig. Det är nog bara att stå ut och vänta på om du vill ha en ny.

Har använt sökfunktionen för att hitta några bra svar, men det verkar inte finnas så mycket. Kan ni rekommendera några bra läderarmband till Sub? Gärna modeller som ni själva använder.

Tillbaka
Topp