edvardw
Basic
Beror på vilken sub?
Det gäller en 116610LN.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror på vilken sub?
Lite fulpolerad bara.Testade denna idag väldigt trevlig om man säger så!
Aldrig haft modellen så la inte märke till något men du har säkert rätt. Synd att det fulpoleras hela tiden.Lite fulpolerad bara.
Tyvärr gör ju även svensk AD så. Men är borstningen inte parallell är det en amatör som tror sig kunna..Aldrig haft modellen så la inte märke till något men du har säkert rätt. Synd att det fulpoleras hela tiden.
Länk och inget annat.Det gäller en 116610LN.
Varför ska du ha läder på den?Det gäller en 116610LN.
Gummi och nato funkar iofs utmärkt. Men läder på den är vidrigt, av många olika anledningar.Länk och inget annat.
Kika på everest annars.
Ja, Rubber B är trevligt. Tycker inte heller om läder på maxi-caset men det var inte åsikten han efterfrågade, utan ett läderband.Gummi och nato funkar iofs utmärkt. Men läder på den är vidrigt, av många olika anledningar.
Gummi och nato funkar iofs utmärkt. Men läder på den är vidrigt, av många olika anledningar.
Det där är ingen maxicase-sub juSå det är bara jag som tycker att den här kombinationen är snygg?
Ja, Rubber B är trevligt. Tycker inte heller om läder på maxi-caset men det var inte åsikten han efterfrågade, utan ett läderband.
Det där är ingen maxicase-sub ju
Jo. Det är en enorm skillnad på ett äldre case och "nya" maxicaset, speciellt i samband med snack om olika band.Se helheten, du berhöver inte vara så petig med modellen.
Stor skillnad på 5 och 6 siffrigSe helheten, du berhöver inte vara så petig med modellen.
Se helheten, du berhöver inte vara så petig med modellen.
Vi tycker väldigt olika tydligen. Gummi har man på en Casio G-Shock. Inte på en Sub.
Och ja, jag har haft flera klockor med gummi. Har en Oris Carlos Coste LE där det passar bra, men ser inte det på en Sub.
Stor skillnad på 5 och 6 siffrig
Ser galet utFair enough. Nytt försök.
116610 på läder, som efterfrågat. Ska vi vara petiga ska det inte vara läder alls på en dykare, utan då hellre gummi eller länk. Ha vad du vill på din klocka, kunde inte bry mig mindre. Du efterfrågade läder och du fick svar på tal, varsågod.
Fair enough. Nytt försök.
Ser galet ut
Vad klär man sig i för att matcha detta?Fair enough. Nytt försök.
Vad klär man sig i för att matcha detta?
Du anser att man inte har gummi på en Sub som på en G-shock. Men tycker läder är okej på en Sub om jag förstått det hela rätt?Vi tycker väldigt olika tydligen. Gummi har man på en Casio G-Shock. Inte på en Sub.
Och ja, jag har haft flera klockor med gummi. Har en Oris Carlos Coste LE där det passar bra, men ser inte det på en Sub.
Vad klär man sig i för att matcha detta?
Mitt val för nr 1. Vi börjar från topp till tå:
- Ett par Rayban Wayfarer.
- Somrig skjorta från Stenströms med ärmarna uppkavlade. Deras nya kollektion är rätt grym.
- Shorts som ska sitta "lite" tighta (inga säckiga shorts som räcker till knäna)
- Loafers (nej! inga strumpor)
Där har du looken för sommaren 2018
Glömde nämna att jag extraknäcker som stylist
Du anser att man inte har gummi på en Sub som på en G-shock. Men tycker läder är okej på en Sub om jag förstått det hela rätt?
116610 är given.
Dont quit your dayjob (skämt)