• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Testade denna idag :) väldigt trevlig om man säger så!
BFB15D8A-DFB2-4F15-95A9-4D48CC61F291.jpeg

5E5F6212-0968-4690-B42E-093881E0A59F.jpeg

C6882764-8EA5-4E79-A7AA-87FDEE3C9C1E.jpeg
Lite fulpolerad bara.

Ja, Rubber B är trevligt. Tycker inte heller om läder på maxi-caset men det var inte åsikten han efterfrågade, utan ett läderband. :)

Vi tycker väldigt olika tydligen. Gummi har man på en Casio G-Shock. Inte på en Sub.

Och ja, jag har haft flera klockor med gummi. Har en Oris Carlos Coste LE där det passar bra, men ser inte det på en Sub.

Se helheten, du berhöver inte vara så petig med modellen.
Vi tycker väldigt olika tydligen. Gummi har man på en Casio G-Shock. Inte på en Sub.
Och ja, jag har haft flera klockor med gummi. Har en Oris Carlos Coste LE där det passar bra, men ser inte det på en Sub.

116610 på läder, som efterfrågat. Ska vi vara petiga ska det inte vara läder alls på en dykare, utan då hellre gummi eller länk. Ha vad du vill på din klocka, kunde inte bry mig mindre. Du efterfrågade läder och du fick svar på tal, varsågod. :)

3W7nBeZ.jpg

116610 på läder, som efterfrågat. Ska vi vara petiga ska det inte vara läder alls på en dykare, utan då hellre gummi eller länk. Ha vad du vill på din klocka, kunde inte bry mig mindre. Du efterfrågade läder och du fick svar på tal, varsågod. :)

3W7nBeZ.jpg

Snyggt enligt mig. Killen var även duktig och matchade skorna.

Läder passar väl inte riktigt vid alla tillfällen. Men just på sommaren tycker jag att den ger klockan en lite mer "casual look" eller låt oss säga att den gör den något avslappnad.

Senast ändrad:
Vad klär man sig i för att matcha detta?

Mitt val för nr 1. Vi börjar från topp till tå:

- Ett par Rayban Wayfarer.
- Somrig skjorta från Stenströms med ärmarna uppkavlade. Deras nya kollektion är rätt grym.
- Shorts som ska sitta "lite" tighta (inga säckiga shorts som räcker till knäna)
- Loafers (nej! inga strumpor)

Där har du looken för sommaren 2018 :cool:
Glömde nämna att jag extraknäcker som stylist :happyhappy:

Mitt val för nr 1. Vi börjar från topp till tå:

- Ett par Rayban Wayfarer.
- Somrig skjorta från Stenströms med ärmarna uppkavlade. Deras nya kollektion är rätt grym.
- Shorts som ska sitta "lite" tighta (inga säckiga shorts som räcker till knäna)
- Loafers (nej! inga strumpor)

Där har du looken för sommaren 2018 :cool:
Glömde nämna att jag extraknäcker som stylist :happyhappy:

Dont quit your dayjob ;) (skämt)

Märker att tråden blir rätt löjlig nu. Tydligen hårda regler från er kring hur en Sub få se ut. Men så får det bli.

Tillbaka
Topp