Luggarna är tjocka, det kommer vi aldrig ifrån. Men känslan klockan får på Nato tycker jag är grymDet funkar väl hyfsat men kontrasten mellan band och klocka gör att luggarna onekligen ser rätt tjocka ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Luggarna är tjocka, det kommer vi aldrig ifrån. Men känslan klockan får på Nato tycker jag är grymDet funkar väl hyfsat men kontrasten mellan band och klocka gör att luggarna onekligen ser rätt tjocka ut.
Haha, fan du lyckades lura mig för en snabb sekund...Tvåtonslördag
Haha, fan du lyckades lura mig för en snabb sekund...
Gillar finsmakeriet med dina baksidorSubmariner 16610 med tritium dial!
Är inte så vanligt att stickern är så intakt!
Mycket bra klocka helt allmänt, men GMT får nog ändå min röst!
Hur tycker du att kombinationen målade index och safir funkar?Klockan jag burit ett par dagar nu, trevligt att bära "målade" index ibland.
Rasslig länk, insert som blivit nästan blå efter 35 år, matt talva. Jag tycker den har rätt bra vintage-känsla.Hur tycker du att kombinationen målade index och safir funkar?
Ger klockan vintage-vibbar eller mer modern känsla?
jaSka man slå till ?
Ja.Ska man slå till ?
Helt klart!Ska man slå till ?
Absolut inte!Ska man slå till ?
Ska man slå till ?
NejSka man slå till ?
Ha! Lätt!Ska man slå till ?
Köp vitgulds-pepsin istället! imo ett roligare alternativSka man slå till ?
Testade den precis också med blåa tavlanKöp vitgulds-pepsin istället! imo ett roligare alternativ
I vilket fall som helst så är det där ingen dålig klocka!Testade den precis också med blåa tavlan
Men jag tog med den hem nu får väl känna på den lite, annars är det bara att kränga vidare