Tokigt lång väntetid. Det diskuteras för fulla muggar här: https://klocksnack.se/threads/väntelista-rolex.91750/Hur långa är väntetiderna idag på subbarna ca? Tänker svart med el. utan date.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tokigt lång väntetid. Det diskuteras för fulla muggar här: https://klocksnack.se/threads/väntelista-rolex.91750/Hur långa är väntetiderna idag på subbarna ca? Tänker svart med el. utan date.
Det är värre i USA än i Europa.Underbart! Jag köpte också en 114060 2015 innan det blev hysteri och väntelistor.. Då gillade jag inte den gröna färgen eller datumet, men smaken ändrar sig visst. Ska till USA över nyår så jag tänkte se om det är lättare att få tag i en hulk där än vad det är i Sverige
Det är värre i USA än i Europa.
Svarar kortHar du någon erfarenhet eller möjlighet att utveckla?
Jag föredrar din 16610!
Polares splittnya 116613 och min 21 år gamla 16610!
"Jag ska försöka tjäna så mycket pengar som möjligt"Hulk från 2014 för 110k, hur tänkte du nu @mackan_108 ?
Makalöst vackert!
En fråga angående lume på 114060.
Jag har en 114060 sedan några månader från 2016 och jämför min lume mot alla bilder här på forumet.
Nu kommer en jävligt dum fråga men laddar ni lumen inann ni tar kortet eller har era klockor sådan lume efter en dag på jobbet/ dagsljus?
En fråga angående lume på 114060.
Jag har en 114060 sedan några månader från 2016 och jämför min lume mot alla bilder här på forumet.
Nu kommer en jävligt dum fråga men laddar ni lumen inann ni tar kortet eller har era klockor sådan lume efter en dag på jobbet/ dagsljus?
Kort där lumen verkligen lyser är nog garanterad uppladdad av lampa.
Ja, eller av solen. Man märker att lumen lyser väldigt startkt om man har varit ute i solljuset och sedan går in i ett dunkelt rum.
Jag funderade på oysterflex på en Sub. Är det något som skulle funka?
Någon som har provat?
Och det är alltså bara oysterflex som är intressant, inte Rubber B eller Everest el liknande.
Vad skulle det kosta (förutsatt att det passar) att köpa bandet och ett lås i stål? (Funkar det med låset till en Sub? Jag skulle gärna ha inställningsmöjligheterna)
Och säljer de ett oysterflex med ett spänne till Sub (stål), förutsett att de är kompatibla?
Mvh
Tack! Nä men jag föredrar det nog sådär isåfall. Vet du vad ett spänne/lås kostar?Saknas ändlänkar här men det finns väl sånna ändlänkar aftermarket?
116655 har ju inga ändlänkar hellerSaknas ändlänkar här men det finns väl sånna ändlänkar aftermarket?