Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite skillnader i tavlorna samt 76100 har väl mercedes visare? Jämfört med min 79090..Vackert! Till och från har jag varit sugen på en Tudor Submariner, särskilt 76100. Dock tycker jag att det känns tryggt med något mer modert till vardags.
Vissa 76100 har fått visarna utbytta till mercedes, annars har de ”lollipopp”-visarna, om jag inte är ute och cyklar?Lite skillnader i tavlorna samt 76100 har väl mercedes visare? Jämfört med min 79090..
Inte superinsatt i Tudor Subbarna..
Plexi slår ju safir alla dar i veckan
Ta gärna reda på det o redovisa här. Vire superkul o läsa samt kul med lite inslag av TudorVissa 76100 har fått visarna utbytta till mercedes, annars har de ”lollipopp”-visarna, om jag inte är ute och cyklar?
Stämner såklart!!Vissa 76100 har fått visarna utbytta till mercedes, annars har de ”lollipopp”-visarna, om jag inte är ute och cyklar?
Hur många Tudor Submariners har vi här inne?
Vad är det som känns tryggare?Vackert! Till och från har jag varit sugen på en Tudor Submariner, särskilt 76100. Dock tycker jag att det känns tryggt med något mer modert till vardags.
Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Det är inte precis så att jag tror att en äldre Submariner kommer att ta in vatten eller att länken kommer att gå av. Kanske är det så att jag nu har en relativt nyservad Submariner som ger mig känslan av lite extra trygghet. Hur som helst så tycker jag att de äldre Subbarna är riktigt charmiga!Vad är det som känns tryggare?
Fler som känner igen en modern sub också, och speciellt en Rolex.Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Det är inte precis så att jag tror att en äldre Submariner kommer att ta in vatten eller att länken kommer att gå av. Kanske är det så att jag nu har en relativt nyservad Submariner som ger mig känslan av lite extra trygghet. Hur som helst så tycker jag att de äldre Subbarna är riktigt charmiga!
Det är roligt med sådant som inte alla vet vad det är för något och man får hålla saker lite för sig själv, sådant tycker jag är mysigt!Fler som känner igen en modern sub också, och speciellt en Rolex.
Føler meg trygg med denne, men i vann blir den ikke med selv om den er tett
Min dagliga beater, används till ALLT.
79090 funkar fint det medNu blev jag ännu mer sugen på en Tudor Sub! Hade chansen att köpa en 76100 i somras, men för stunden var jag ute efter en 16610 (SEL + lug holes) vilket gjorde att jag tillslut köpte en sådan. Men nu har önskan att äga en 76100 blivit allt starkare...
Riktigt fin!!Tudor 76100 var en transitional modell som tillverkades en kort period i början/mitten av 80talet. De flesta jag läst om är från 84. Fanns i svart och blå urtavla. Just timvisare är det som sticker ut. Sk lollipop. Min nedan
Riktigt snygg!
Gillar skarptTudor Submariner från -71 säger hej!
Behåll den som den är. Om den är sliten så ska den vara sliten. Enligt mig iafTestar igen
Förstår dig, den där hade jag utan tvekan kunnat bli OWG medFörsta bilden på KS för mig 2019, tror jag!
Sub - Det ända som behövs!
Förstår inte hur man kan tröttna på den......Ingen som har tröttnat på sin 114060? Behöver en
Fasen, du tog min kommentarFörstår inte hur man kan tröttna på den......