• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Ncs

Rolex
2-Faktor
Två gröna sub :)
07591787-DD36-4625-96D7-004EA37ADEEA.jpeg
Boom! Vilken använder du mest?
 

Kloker

Cartier
Hörni, om jag vill testa att sporta en blekt bezel på min 14060, hur går jag tillväga för att få tag på en sådan? Är det kopia på eBay, eller kan man köpa ny hos AD? Dyrt att "paja" direkt? Novis på detta...
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Något särskilt skäl till service så tätt inpå varandra? :)
Har för mig att jag skulle byta klickfjäder och bad samtidigt uris kolla verket. Han menade att en service låg inom överskådlig framtid, så då valde jag att göra den. Hade nog kunnat vänta något år, men kändes rätt (service -17).
 

eddiex

Omega
Hur många Tudor Submariners har vi här inne? :)

Tror inte du lär få så många svar. Men kan säga att gå från Tudor till Rolex var en rejäl skillnad i kvalitet. Känns tyngre (syftar nu på nya maxi case) och har mycket bättre finish. De har lagt större omsorg på detaljerna. Enorm skillnad på stållänken, Tudors variant kändes inte lika gedigen och kraftfull.
 
Topp