Boom! Vilken använder du mest?Två gröna sub
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Boom! Vilken använder du mest?Två gröna sub
För tillfället Kermit. Tycker den är "bättre" men jag gillar bådaBoom! Vilken använder du mest?
Förstår vad du menar. Kombinationen av det gamla caset och maxi-tavlan är riktigt trevligFör tillfället Kermit. Tycker den är "bättre" men jag gillar båda
Därför fnissar man alltid lite extra när folk ska köpa klocka när deras barn föds för att sedan lämna över den när de blir äldre..
Hur många 15-18åringar vill egentligen ha en sliten gammal Rolex?
Tror 95% tar cashen istället..
Som dessutom kostar att underhålla var 5-7 år. Ingen vettig unge skulle nog vilja ha en, helt ärligt.
Fast total värdet överstiger ju en EU moppe och en eventuell service kostnad
Ser ur som min gamla LV, M serie och servades av mig hos Rob -15?Två gröna sub
NopeSer ur som min gamla LV, M serie och servades av mig hos Rob -15?
Ah nästanNope
M-serie, uttagen på Rob, servad 2013 samt 2017 på Nymans.
Min gamla däremotNope
KorrektMin gamla däremot
Något särskilt skäl till service så tätt inpå varandra?Nope
Inte vad jag känner tillNågot särskilt skäl till service så tätt inpå varandra?
Har för mig att jag skulle byta klickfjäder och bad samtidigt uris kolla verket. Han menade att en service låg inom överskådlig framtid, så då valde jag att göra den. Hade nog kunnat vänta något år, men kändes rätt (service -17).Något särskilt skäl till service så tätt inpå varandra?
Halvdassig bild..Mer bilder!
Hur många Tudor Submariners har vi här inne?
Min 79090Hur många Tudor Submariners har vi här inne?