Jag gjorde det. Beror lite på hur samlingen ser utFörstår inte hur man kan tröttna på den......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gjorde det. Beror lite på hur samlingen ser utFörstår inte hur man kan tröttna på den......
Har aldrig testat gummi själv men tycker denna länk är otroligt bekväm då man alltid får perfekt passform.Tillbaka på länk igen efter ungefär 3 månader på gummi. Trots att jag tyckte att det både var komfortabelt och snyggt så är det svårt att slå länk...
Gilt Sub på läder. Flyger??
Lite småsugen på ett liknande svart läder..
Jo jag vet men lite variation plus att jag tycker det ser riktigt nice ut på bild iaf..Länken är snyggast!
Jo jag vet men lite variation plus att jag tycker det ser riktigt nice ut på bild iaf..
Har du något tropic att prova?Jo jag vet men lite variation plus att jag tycker det ser riktigt nice ut på bild iaf..
Näe men släng upp en bild om du har!Har du något tropic att prova?
Inte mitt läder tyvärr o rätt saftigt pris på Hermés OM man lyckas köpa..Tycker bandet du postade ovan går fint med tavlan!
Jag föredrar nog brunt faktiskt!Gilt Sub på läder. Flyger??
Lite småsugen på ett liknande svart läder..
Instämmer, mikrojusteringen är underbar!Har aldrig testat gummi själv men tycker denna länk är otroligt bekväm då man alltid får perfekt passform.
Näe men släng upp en bild om du har!
Jag tröttnade också på den jag ägde och kursade den (https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-114060.83751/). Nu är jag sugen på en igen, dock känns som att jag får lägga till åtminstone 10'. Surt sa räven.Jag gjorde det. Beror lite på hur samlingen ser ut
Fick en bild av förre ägaren på tropic. Tycker inte gilt flyger på gummi..Det enda tropic jag haft fick lämna med en klocka jag sålde
Här från bildgoogle:
Får prova med ett brunt cordovan jag harJag föredrar nog brunt faktiskt!
Jag sålde min från 2014 för 48kJag tröttnade också på den jag ägde och kursade den (https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-114060.83751/). Nu är jag sugen på en igen, dock känns som att jag får lägga till åtminstone 10'. Surt sa räven.
Snäppet bättre på curved dock. Blev själv sugen på att prova men såg att de kostar 3k NOSFick en bild av förre ägaren på tropic. Tycker inte gilt flyger på gummi..
Så kan det gå. Surt.Jag sålde min från 2014 för 48k
ÄhSå kan det gå. Surt.
Snyggt! Tryck på ”Full bild”-knappen så blir det ännu bättre
Snyggt med svart läder, passar till den härlig vintagelook.Länken är snyggast!
Härlig vintage på den.Tudor Submariner från -71 säger hej!