Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntetiden drar ju knappast upp priset hos AD, de har ju ett listpris att följa..Hur tror ni nypriset är på en 114060 om 3 år? Tänker att väntetiden drar upp priset hos AD?
Du hann före!Väntetiden drar ju knappast upp priset hos AD, de har ju ett listpris att följa..
Annars är det gråhandel vi pratar
Om den fortfarande säljs då? var ju nån som var 110% säker på att en ny sub kommer..Du hann före!
Listpriset lär vara högre om 3år.
Just ja, det hade jag glömt haha!Om den fortfarande säljs då? var ju nån som var 110% säker på att en ny sub kommer..
Inte lönt att spekulera, den som lever får se!
Nya eller befintliga?Är det någon som vet vad en rolex submariner 116610 LN ska väga ?
Tror det är 151gram med alla länkbitar.Är det någon som vet vad en rolex submariner 116610 LN ska väga ?
Finns ingen nya?Nya eller befintliga?
Han försöker vara lite rolig ang denna trådFinns ingen nya?
Jag tyckte nog att det var lite roligt iaf haha!Han försöker vara lite rolig ang denna tråd
https://klocksnack.se/threads/ny-rolex-submariner-på-basel-2019.105235/
Hulken är bra fin!Hulken är på
Skarpa linjer, garanterat opolerad!Hulken är på
Skarpa linjer, garanterat opolerad!
Ja, på sin höjd. Crispig!Eller åtminstone bara en väldigt lätt tochup av duktig polerare.
Hulken är på
Filter: xigzoDu verkar vara en mycket trevlig person men dina bilder är ju helt galna. Hur lyckas du ta så dåliga bilder?
Skriv inte så, jag fick precis ett inlägg med samma innehåll raderat av admin haha! Jag använde dock inte smiley så det kanske framstod som drygt. =pDu verkar vara en mycket trevlig person men dina bilder är ju helt galna. Hur lyckas du ta så dåliga bilder?
Mobilens kamera är helt fuckadDu verkar vara en mycket trevlig person men dina bilder är ju helt galna. Hur lyckas du ta så dåliga bilder?
Det har jag aldrig sett, jag har inte det på min vad jag vet.Måste fråga, kan bubblan va lite oljig typ nästan blått skinmer när man tittar på datumet ?
Inte heller jag har upplevt något sådant på 5st jag har ägt genom åren. Ej heller hört talas om det.Måste fråga, kan bubblan va lite oljig typ nästan blått skinmer när man tittar på datumet ?