• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

0FB8069E-74BC-4706-8615-A4B755DAEFA6.jpeg

Min 16610 är från 2009, går ca +6 till 7sek per 24h. Är man för petig om man tycker det är för stor avvikelse? Okänd historik vad det gäller service. Lättast är kanske att gå förbi urmakare. Vad säger ni?

Min 16610 är från 2009, går ca +6 till 7sek per 24h. Är man för petig om man tycker det är för stor avvikelse? Okänd historik vad det gäller service. Lättast är kanske att gå förbi urmakare. Vad säger ni?
Den hade jag låtit någon titta på. Särskilt om du använder den mer än sällan.

Ligger strax utanför spec. Om den är servad enl rekommendationer så kanske den servades 2014. Det var ca 5 års intervall på den. Så den kan ha servats runt 2014-15 och då kan det vara dags igen men låt en urmakare kika på klockan. Har alltid lämnat till nymans och vart nöjd. Både rob och nymans gör säkert likvärdigt jobb.

Tillbaka
Topp