• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Köptes under list givetvis
5FBC92D1-8F79-4C22-9DFC-C640C2DA1CDA.jpeg

Lite nyfiken av att veta hur pass mkt länkspel(ej att förväxla med större stretch) ni med nyare sub upplever efter 1-2 års daglig användning jämfört mot ny? Signifikant, uppenbar eller diskret skillnad?

Lite nyfiken av att veta hur pass mkt länkspel(ej att förväxla med större stretch) ni med nyare sub upplever efter 1-2 års daglig användning jämfört mot ny? Signifikant, uppenbar eller diskret skillnad?
Köper ju mest begagnat, nästan nytt, men har på sistone även köpt direkt från AD. Ingen skillnad alls!

Har min 114060 från -15 på armen väldigt ofta men tycker fortfarande länken är tajt

Min -12a i stål är rassligare än min TT ifrån -10 men den är mer använd så inga konstigheter.

Tillbaka
Topp