+1, Min meningDu sålde din hulk billigt. Så 73 är rätt pris![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1, Min meningDu sålde din hulk billigt. Så 73 är rätt pris![]()
Ah då förstår man. Missförstod och trodde att du sålde den idag för de priset...Alright, tack för svaren. För att förtydliga så var det inte n 2015 årsmodell utan jag sålde den 2015 och då var den ett och ett halvt år gammal. Skulle aldrig sålt en hulk idag tilldet priset. Klockan ifråga är fin och från svensk ad så ska sovapå saken innan jag slår till!
Alright, tack för svaren. För att förtydliga så var det inte n 2015 årsmodell utan jag sålde den 2015 och då var den ett och ett halvt år gammal. Skulle aldrig sålt en hulk idag tilldet priset. Klockan ifråga är fin och från svensk ad så ska sovapå saken innan jag slår till!
Jag sålde en ny hulk för 52 k år 2013.Alright, tack för svaren. För att förtydliga så var det inte n 2015 årsmodell utan jag sålde den 2015 och då var den ett och ett halvt år gammal. Skulle aldrig sålt en hulk idag tilldet priset. Klockan ifråga är fin och från svensk ad så ska sovapå saken innan jag slår till!
Det var priserna som gällde dåJag sålde en ny hulk för 52 k år 2013.
Jag sålde en ny hulk för 52 k år 2013.
Det var priserna som gällde då![]()
52 k år 2013 till 67 k år 2015 är väldigt mycket, som att från 67 k år 2015 till 82 k år 2017Det var priserna som gällde då![]()
Förstår va du menar. Men skedde inte någon procentuell prisförhöjning från Rolex däremellan?52 k år 2013 till 67 k år 2015 är väldigt mycket, som att från 67 k år 2015 till 82 k år 2017Om du förstår vad jag menar
![]()
Jadå det har varit ett par höjningar sen 2013Förstår va du menar. Men skedde inte någon procentuell prisförhöjning från Rolex däremellan?![]()
Nu får man posta i denna tråden!
![]()
Utan datum är helt OK, dock då föredrar jag datum!
![]()
![]()
Polarn har en 116610ln som är köpt av det nu lite omtalade NT-watches. Box och "äkthetsintyg" 57' vill han iaf ha.Ingen som har någon känning gällande en 16610 eller 116610LN?![]()