• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Alright, tack för svaren. För att förtydliga så var det inte n 2015 årsmodell utan jag sålde den 2015 och då var den ett och ett halvt år gammal. Skulle aldrig sålt en hulk idag tilldet priset. Klockan ifråga är fin och från svensk ad så ska sovapå saken innan jag slår till!

Alright, tack för svaren. För att förtydliga så var det inte n 2015 årsmodell utan jag sålde den 2015 och då var den ett och ett halvt år gammal. Skulle aldrig sålt en hulk idag tilldet priset. Klockan ifråga är fin och från svensk ad så ska sovapå saken innan jag slår till!
Ah då förstår man. Missförstod och trodde att du sålde den idag för de priset... :)

Jaha, Aah då var det samma hos mig... missade det faktumet :) Men priset på den aktuella är fortfarande bra.

Jag sålde en ny hulk för 52 k år 2013.

IMG_1668.JPG
God morgon, här kommer min första post i tråden:)

Sjukt kul att se allas sub, både från äldre dar men även de nyare. Jag har nu övervägt i säkert ett och ett halvt år att inhandla en SubC eller inte. Men efter läst igenom hela tråden så måste jag säga att man blir bara mer och mer taggad på att skaffa sig en :)

Jag vet, jag är ny på forumet. Men om det är någon som känner sig sugen på att ta adjö av sin 116610ln så har ni mitt intresse! Bor i GBG så det är inte alltid lätt när man gärna handlar över disk och är skeptiskt mot C24.. :):)

Tack för mig.

Tillbaka
Topp