Äsch sälj den till mig då!![]()
Hehe...någon gång får den gå, fast dock inte under den närmaste tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch sälj den till mig då!![]()
Bara att hojta när det är dags!Hehe...någon gång får den gå, fast dock inte under den närmaste tiden!
Det står ju på den![]()
Klart det räknas som en Submariner?
Sedan 1959 har Submariner kommit i storlek 40 mm. Ursprungligen var Submariner 36 mm.Hoppas jag hamnat i rätt tråd här; I vilka storlekar har rolex submariner kommit ut i? Den nuvarande 116610LN är på 40mm hur små har de varit i tidigare referenser?
Vilken ref pratar vi om då, på 36mm?Sedan 1959 har Submariner kommit i storlek 40 mm. Ursprungligen var Submariner 36 mm.
Samtliga mellan år 1955-1958, men någon får gärna rätta mig om jag har fel.Vilken ref pratar vi om då, på 36mm?
Chef!
Edit: fel tråd....
Byter bild.
![]()
Vill se första bilden!
Tro mig.. det vill du ej![]()
Finns mängder till salu via Chrono24Hej! Antagligen fel tråd att skriva detta inlägg i men får för tillfället inte skapa ett i "köpes" forumet. Hursomhelst söker jag en Rolex 116610LV "hulk". Helst ifrån 2015 och uppåt. Har kollat samtliga klockaffärer i Stockholm och väntetiden på dessa är inget jag vill vara med om. PM:a gärna om ni är sugna på att sälja till ett rättvist pris, eller vet något ställe som har denna klocka för omedelbar leverans.![]()
Cool! Nu steg den igen.Visste inte att det var svenskt stål i subbarna. Old news för er andra?
![]()
Old news men kul kuriosa rörande äldre klockorVisste inte att det var svenskt stål i subbarna. Old news för er andra?
![]()
Underbar klocka!! ++++Hej,tänkte see hur många,vilka mod.det finns på KS...Vet att det finns i hur många olika modeller,tavlor,mm Här kommer min Submariner 1680 från 1977 Mvh Paradis![]()
De kan de vara värt för att få hålla på som man görIdag fick min tvåtons sub ett syskon, en fin 2-linears 14060m.![]()
Jag fick ha den hela 5 minuter innan frugan knep den och på allvar sa "den här är min men du får låna den" sen drog hon och handlade..
Tror mitt klockintresse precis fick acceptans inom familjen![]()
Läste i Explorertråden att iaf 14270 och 114270 har svenskt stål.Visste inte att det var svenskt stål i subbarna. Old news för er andra?
![]()