Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte du?Klockan på Börjessons med servicecert.
Nej. Tittade bara.Köpte du?
Ok. Ser den bra ut?Nej. Tittade bara.
Jag har alldeles för dålig koll för att svara på det. Jag hade vägarna förbi och gick in och knäppte ett par bilder.Ok. Ser den bra ut?
Vad ville de ha för den? Var det utan länk?Jag har alldeles för dålig koll för att svara på det. Jag hade vägarna förbi och gick in och knäppte ett par bilder.
http://www.borjessons.eu/rolex-submariner-kermit-p-4431-c-150.aspxVad ville de ha för den? Var det utan länk?
Om den är legit så är det väl ett helt ok pris? Ser dock lite rund ut samt att rolex-kronan på kronan ser lite polerad ut (kan dock vara bilderna)
Mycket klädsam!En simpel tvåraders med lugghål idag
Snyggt! Jag är riktigt sugen på en 168000 eller 16800.16800 matt.
If you can dream it. You can do itSnyggt! Jag är riktigt sugen på en 168000 eller 16800.
Faktiskt riktigt nöjd, lite vintage-känsla fast tålig, tät och badbar.Snyggt! Jag är riktigt sugen på en 168000 eller 16800.
Faktiskt riktigt nöjd, lite vintage-känsla fast tät och badbar.
Kör bara kör!
Beror väl på vad vem som servar och vad han använder som packningar? HihiÄr inte alla subbar badbara efter byte av packningar och trycktest?
Jag får fortsätta mitt sökande.Faktiskt riktigt nöjd, lite vintage-känsla fast tät och badbar.
Kör bara kör!
Hubba Bubba, funkar det?Beror väl på vad vem som servar och vad han använder som packningar? Hihi
Troligen inte. Men du får nog betala för OEM delarHubba Bubba, funkar det?
Inte ok, det är ju kungen av toolwatches.Jag får fortsätta mitt sökande.
Jag skäms lite över att säga detta men jag duschade inte ens med min 16610 under de 9 år jag ägde den.
skulle svara nej på den frågan.Är inte alla subbar badbara efter byte av packningar och trycktest?
Jag vet men jag är nog lite för försiktig av mig när det kommer till mina klockor haha!Inte ok, det är ju kungen av toolwatches.
Nej.Goddag!
Har en liten fråga som det känns som att ni i denna tråden kommer kunna svara på; fanns no-date Suben utan lugholes (alltså pre-maxicase)?
Om jag inte minns fel så ska 14060M ha producerats med lug holes ända fram tills att den byttes ut av 114060Goddag!
Har en liten fråga som det känns som att ni i denna tråden kommer kunna svara på; fanns no-date Suben utan lugholes (alltså pre-maxicase)?