LyxfällanNästa
Basic
Attans då, tackar för svar!Om jag inte minns fel så ska 14060M ha producerats med lug holes ända fram tills att den byttes ut av 114060
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Attans då, tackar för svar!Om jag inte minns fel så ska 14060M ha producerats med lug holes ända fram tills att den byttes ut av 114060
Boetten är ju väldigt fyrkantig. Tur att det finns en föregångare där boett och länk harmoniserar väldigt väl.Jag trodde min 116610LN skulle vara med mig livet ut, nåväl mer än några månader iaf men trots att jag försöker knyta an till den så finns inte känslorna där, det är nåt med övergången från länken till uret som jag inte kan släppa. Jag upplever att länken är för smal/tunn för klockan
Ja, de ser mer harmoniska ut de håller jag med om. Personligen hoppas jag de går tillbaka till den stilen i kommande generation.Boetten är ju väldigt fyrkantig. Tur att det finns en föregångare där boett och länk harmoniserar väldigt väl.
Den stilen finns ju redan att köpa.Ja, de ser mer harmoniska ut de håller jag med om. Personligen hoppas jag de går tillbaka till den stilen i kommande generation.
Du tänker på äldre generationer? vill inte trampa nån på tårna nu, tycker de är jätte fina men länk o spänne känns inte så solida som jag önskar, de måste jag iaf ge 116610LN, den känns solid.Den stilen finns ju redan att köpa.
Rolex var smarta där. En hel generation köpare nu som vägrar 5-siffrigt för att de inte KÄNNS lika "solida".Du tänker på äldre generationer? vill inte trampa nån på tårna nu, tycker de är jätte fina men länk o spänne känns inte så solida som jag önskar, de måste jag iaf ge 116610LN, den känns solid.
Som @vaniljglass skrev så känns ju den förra generationer mer harmonisk och bekvämare på handleden.Du tänker på äldre generationer? vill inte trampa nån på tårna nu, tycker de är jätte fina men länk o spänne känns inte så solida som jag önskar, de måste jag iaf ge 116610LN, den känns solid.
Glidelock / Easy link > Ingen Glidelock / Easy linkRolex var smarta där. En hel generation köpare nu som vägrar 5-siffrigt för att de inte KÄNNS lika "solida".
Tror jag inte.Snackas det om en ny sub i år eller har jag drömt att jag läst det? Inte insatt i sub alls!
Haha ja. Vill minnas att det till och med var fråga om ”insideinfo” förra året eller året innan. Jag personligen hade blivit glad av en ny sub som gick samma väg som DJ, dvs aningen smalare case.Tror jag inte.
Har ju dock snackats om en ny sub varje år..
Vet inte varför men tycker den gamla länken är riktigt bekväm och bra på de flesta sätt. Möjligen för jag är en vintagegubbe i grunden eller allmänt inte så kräsen.Du tänker på äldre generationer? vill inte trampa nån på tårna nu, tycker de är jätte fina men länk o spänne känns inte så solida som jag önskar, de måste jag iaf ge 116610LN, den känns solid.
Den gamla länken är avsevärt mycket bekvämare och smidigare, sen att låset varken är särskilt snyggt eller känns särskilt solitt är en annan sak. Men den gör sitt jobb och de har aldrig strulat för mig!Vet inte varför men tycker den gamla länken är riktigt bekväm och bra på de flesta sätt. Möjligen för jag är en vintagegubbe i grunden eller allmänt inte så kräsen.
Sitter i mitt tycke perfekt på handleden. Över huvudtaget bland de skönaste klockor att bära jag haft inkluderande länken. Har haft hundratals klockor.Den gamla länken är avsevärt mycket bekvämare och smidigare, sen att låset varken är särskilt snyggt eller känns särskilt solitt är en annan sak. Men den gör sitt jobb och de har aldrig strulat för mig!
Plötsligt händer det!Tror jag inte.
Har ju dock snackats om en ny sub varje år..
Jag ska inte säga att det snackas.Snackas det om en ny sub i år eller har jag drömt att jag läst det? Inte insatt i sub alls!
0-12 månaderTjena!
Är det någon här som har ställt sig på en väntelista (114060) nyligen?
Hur länge kan man förvänta sig?
Stänga ned menar du väl?Får avsluta kvällen
Nu förtiden är det väl 2-3 år?Tjena!
Är det någon här som har ställt sig på en väntelista (114060) nyligen?
Hur länge kan man förvänta sig?
Och det förutsätter köphistorik hos AD’n i fråga också är min uppfattning?Nu förtiden är det väl 2-3 år?