Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget är viktigare än din Rolex andrahandsvärde
Tack! Din ser välanvänd ut! Daglig Rolex?14060, two liner. Mycket fint val.
Min hälsar
Bekräftar vad jag alltid misstänkt, AD har/kan få fram en Rolex till rätt person utan väntetider på flera år.Jag plockade en 114060 förra året i Sverige. Fick vänta 2.5 månader. Inte kund sen tidigare. När jag frågade hur jag kunde få den så snabbt, och om andra som köade före mig så fick jag som svar att de inte kör en riktig "kö".
De försöker få en feeling på vilka som verkligen ska använda klockan.
Det är ju ingen nyhet egentligen. Det har varit bekräftat att ADs sitter på hulk, pepsi, daytona osv i kassaskåpen rätt längeBekräftar vad jag alltid misstänkt, AD har/kan få fram en Rolex till rätt person utan väntetider på flera år.
Perfekt att de kommer till rätt personer som tänkt använda dem och inte köpa och sälja vidare med fet vinst iof.
Jag tog ut den ny 97/98 och var i stort sett OWG tills jag hittade hit.. Den har fått plenty med spö genom åren. Servad: 1, polerad: 0.Tack! Din ser välanvänd ut! Daglig Rolex?
/J
Bjud gärna på fler bilder, kul att se hur en klocka som blivit använd som den ska i över 20år ser utJag tog ut den ny 97/98 och var i stort sett OWG tills jag hittade hit.. Den har fått plenty med spö genom åren. Servad: 1, polerad: 0.
Här är en trevlig bild från när jag och @Tjocksteffe var på GC med familjerna.Bjud gärna på fler bilder, kul att se hur en klocka som blivit använd som den ska i över 20år ser ut
Ja, men jävligt retsamt att de som vill ha t.ex. en Pepsi m.m måste köpa av gråhandlare till dubbla priset.Det är ju ingen nyhet egentligen. Det har varit bekräftat att ADs sitter på hulk, pepsi, daytona osv i kassaskåpen rätt länge
Jag bär för första gången maxicase och det är precis som du säger en riktig kloss. Har inte riktigt kommit i underfund med om jag gillar det eller ej men den känns helt klart solid.Klossen!
Verkar variera en hel del. Jag är fullkomligt kär i den solida känslan, plus att jag tycker det ger 10 gånger snyggare look. Men nu snackar vi personliga preferenser Skulle gärna komplettera med en vass 16610, men 114060 är mitt förstaval.Jag bär för första gången maxicase och det är precis som du säger en riktig kloss. Har inte riktigt kommit i underfund med om jag gillar det eller ej men den känns helt klart solid.
Verkar variera en hel del. Jag är fullkomligt kär i den solida känslan, plus att jag tycker det ger 10 gånger snyggare look. Men nu snackar vi personliga preferenser Skulle gärna komplettera med en vass 16610, men 114060 är mitt förstaval.
Grönt är sköntDet blev en Grön-Sub idag
Ett ord. Magisk!Är det läge att börja bli orolig? Med den här på handleden så känner jag att jag nästan skulle kunna bli en OWG
Fullt rimligt!!Är det läge att börja bli orolig? Med den här på handleden så känner jag att jag nästan skulle kunna bli en OWG
Håller med! Har bara haft min 14060 i en vecka nu men jämfört med de Tissot, Zodiac, Omega och Heuerklockor jag också har så sitter denna fantastiskt! Trodde inte jag skulle gilla en metallänk men denna är gudomlig! Tack Rolex!Är det läge att börja bli orolig? Med den här på handleden så känner jag att jag nästan skulle kunna bli en OWG
Bästa KS anekdoten hittills idag gällande en subSub utan blubb.