Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+ sjuktDem är ju riktigt mysiga med deras matta tavlor!
Din med såklart
Hahahah, tack så mycket!+ sjukt
Din med såklart
Kan du länka till den? Hittar inteSåg en fotoläcka på nya suben på Youtube, välkommet med lite mer slimmade lugs om det nu stämmer
Kolla Marc Goldbergs kanal.
Sjukt jobbig snubbe. ”Remember where you heard it first”, ”97.5% probability” bla bla blaSåg en fotoläcka på nya suben på Youtube, välkommet med lite mer slimmade lugs om det nu stämmer
Kolla Marc Goldbergs kanal.
List-Hulken?! Hade du inte råd att köpa den beg?P.S sista sommaren med List-HŪLKen
Haha, nej fy fanList-Hulken?! Hade du inte råd att köpa den beg?
Ha det gott gubben, nu loggar jag ut igen.Haha, nej fy fan
Saknar också min de ända är bultarna på länken som jag inte saknar
Måste erkänna att jag är lite svag för öppna sexor och nior
Tack Ja, givetvis är ju SUBMARINER i röd text det som gör klockan, i alla fall för mig. Öppna sexor och nior finns ju på andra vintage Rolex som du säger men de är ju så läckra de ocksåDet är sinnesjukt läckert, har själv aldrig haft det på en Sub utan bara på andra vintagerollar! Men det är defintivt en designhöjjare! Sen är det spännande hur man kan vara så otroligt fascinerad över just den röda texten Men nog är man!
Nej, de enda rykten jag hört är att man eventuellt bör ha lite koll på Rolex sida då det helt oannonserat skulle kunna dyka upp nyheter där.
Håller givetvis helt med Helheten ger upplevelsen!Tack Ja, givetvis är ju SUBMARINER i röd text det som gör klockan, i alla fall för mig. Öppna sexor och nior finns ju på andra vintage Rolex som du säger men de är ju så läckra de också
Måste erkänna att jag är lite svag för öppna sexor och nior
Välkommen in i rödingklubben @Berns
Jamensedär! Grattis och välkommen.
Grattis!