• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Toolwatch
AFD08302-1854-4ECA-A473-102FD1718A25.jpeg
 
Snyggt! Hur känns den jämfört med 14060an du hade för ett tag sedan?
(BTW vad använder du för kamera?)
Tack! Den känns inte helt otippat robustare på alla sätt. Bärs lite större men inget som blir ett bekymmer för min del. I slutet handlare det nog mest om vad man är ute efter, det mer klassiska utseendet eller den senare lite "klossigare" robustare varianten. Glidelock är förövrigt helt oslagbart, speciellt nu till sommaren :)
Tar kort med mobilen bara, P30 Pro
 
Tack! Den känns inte helt otippat robustare på alla sätt. Bärs lite större men inget som blir ett bekymmer för min del. I slutet handlare det nog mest om vad man är ute efter, det mer klassiska utseendet eller den senare lite "klossigare" robustare varianten. Glidelock är förövrigt helt oslagbart, speciellt nu till sommaren :)
Tar kort med mobilen bara, P30 Pro
Ja, klart förståeligt att den är lite robustare! Och glidelock är ju den största anledningen varför jag är sugen på en nyare, men lite osäker på hur jag känner om boetten. Vilken föredrar du?(alltså helt subjektiv fråga!)

Aha, riktigt schyssta bilder den producerar!
 
Ja, klart förståeligt att den är lite robustare! Och glidelock är ju den största anledningen varför jag är sugen på en nyare, men lite osäker på hur jag känner om boetten. Vilken föredrar du?(alltså helt subjektiv fråga!)

Aha, riktigt schyssta bilder den producerar!
Svårt att säga, gillar båda väldigt mycket. Olika men ändå lika, väljer nog 114060 framför 14060. Pga länk/glidelock.
 
Har varit lite utanför klocksvängen 2 år ungefär och kollar på en 114060 igen men priserna verkar ha skjutit i höjden sedan dess eller drömmer jag om att det fanns massor för runt 65k?
 
Tillbaka
Topp