Vi testar med en bild i annan vinkel;Grattis!
Reagerade spontant på en sak. Kanske bara är bilden men den övre vänstra luggens ”chamfer” ser ovanligt bred ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi testar med en bild i annan vinkel;Grattis!
Reagerade spontant på en sak. Kanske bara är bilden men den övre vänstra luggens ”chamfer” ser ovanligt bred ut.
Underbart vännen! Grattis! Spöar både hulken och pepsi alla dagar i veckan!!
Mumma!! Stort grattis!Modernt nytillskott
Mmm... Mk V tavla
En röding på det så är man hemmaMåste erkänna att jag är lite svag för öppna sexor och nior
Oerhört vackert! Vad fick du ge?Modernt nytillskott
Tack! På tok för mycket om man frågar de flesta..Oerhört vackert! Vad fick du ge?
Nyligen inkommen? Ser ut som min gamla som efter en flipp gick till Danmark. Kul om den kommit tillbaka
Nej, denna har funnits här ganska många år.Nyligen inkommen? Ser ut som min gamla som efter en flipp gick till Danmark. Kul om den kommit tillbaka
Detta kan nog vara en av de bästa som gjorts!!
Tackar! Den tilltalar mig. Tål mycket stryk och är tät. Men med lite matt tavla, öppna 6-or etc.Detta kan nog vara en av de bästa som gjorts!!
Finns ju massvis begagnade till salu annars.Tjena grabbar, har en liten fråga. Hur går man tillväga om man är sugen på en sub? Är det bara att knalla in på närmaste AD och be om att få bli uppskriven på väntelistan? Tacksam för svar
Ja det är ju ett alternativ, men inte säkert att de skriver på flera heller. Annars så är beg eller gråmarknad som gäller.Tjena grabbar, har en liten fråga. Hur går man tillväga om man är sugen på en sub? Är det bara att knalla in på närmaste AD och be om att få bli uppskriven på väntelistan? Tacksam för svar
Byta mot en YMSub LV är fin till sommaren.
Hehe! Har du tröttnat på den nu?Byta mot en YM