Det är ju gamla modellen...Har du köpt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju gamla modellen...Har du köpt?
Så går det när man inte tittar ordentligt! Såg bara att tavlan var svart, trodde jag iaf haha!Det är ju gamla modellen...
Det är det som är så bra med den tavlan. Den har så många nyanser. Medan den nya svarta är bara svartSå går det när man inte tittar ordentligt! Såg bara att tavlan var svart, trodde jag iaf haha!
Gammel model, ja.Vad kul! Stort grattis! Hoppas att du njuter av din nya leksak!
Gammel model, ja.
Så går det när man inte tittar ordentligt! Såg bara att tavlan var svart, trodde jag iaf haha!
Jo! Värdet på ens klocka är absolut det viktigaste, allt annat är sekundärt.Backade 1% idag enligt Chrono24... bara 98% idag, undrar om den är mindre bra för det?
- NOPE !!
HahaJo! Värdet på ens klocka är absolut det viktigaste, allt annat är sekundärt.
Ja, varför skulle man annars äga Submariners?Jo! Värdet på ens klocka är absolut det viktigaste, allt annat är sekundärt.
Precis!Ja, varför skulle man annars äga Submariners?
Har ingen AD i stan (Borås) där jag bor så jag kollar om nån här har koll.
Hur är det med tillgängligheten på de nya Subbarna? Vore det ens ide att ringa runt och kolla? Var skulle man ha störst chans? Vad är listpris på 124060?
Troligen ingen idé om du inte redan har en relation med en AD. Som exempel har AD i Stockholm numera tom stängda listor på Explorer. 124050 listar 87.500 kr.Har ingen AD i stan (Borås) där jag bor så jag kollar om nån här har koll.
Hur är det med tillgängligheten på de nya Subbarna? Vore det ens ide att ringa runt och kolla? Var skulle man ha störst chans? Vad är listpris på 124060?
Snyggt! Var beställde du ifrån?Idag låg det några nya Nato på brevlådan...
Grattis gubben!Samma lika
Vad är det som är premium? En seriös fråga alltså, så ingen dryg kommentar från min sida.Premium
PrisetVad är det som är premium? En seriös fråga alltså, så ingen dryg kommentar från min sida.
Cheapestnatostraps!Snyggt! Var beställde du ifrån?
Haha, ja troligtvis!
Nya?Grattis gubben!
Bara 2gen bak
Nej, det är en 14060. De är ju så mycket finare än den nya.
2gen bak men ändå bäst!Bara 2gen bak