anno1884
Silver
Snyggt! Själv kör jag med datum idag.
Annars är ju 25e ett av få datum de flesta har koll på
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Själv kör jag med datum idag.
Haha ja verkligen!Annars är ju 25e ett att få datum de flesta har koll på
Jag varvar lite mellan dessa två nu efter att ha sålt Explorern.Är på jakt efter ett nytt komplement till min 16610, som dominerar handledstiden sista 60 dagarna och söker inspiration. Vad roterar ni mellan för klockor idag? Vilken kombo hade ni önskat?
Tidigare testat Omega Seamaster (nya modellen) samt DJ 116200 (Svart urtavla) utan att hitta hem
Jag håller med! Jag är väldigt nöjd med Tudorn och jag tycker att den blå är riktigt bra och bryter av snyggt. Tyvärr kommer den få lämna då annat eventuellt ska in.Sub & BB58 känns som en grym kombo. Rolex/Tudor Svart/Blått. Nöjd?
Min vardagsklocka är en 114060 men kommer komplettera med en Santos från Cartier att alternera med. Helt annan klocka men passar väl egentligen bättre in i min vardag än dykaren.Är på jakt efter ett nytt komplement till min 16610, som dominerar handledstiden sista 60 dagarna och söker inspiration. Vad roterar ni mellan för klockor idag? Vilken kombo hade ni önskat?
Tidigare testat Omega Seamaster (nya modellen) samt DJ 116200 (Svart urtavla) utan att hitta hem
Snyggt! Jag har haft två Santos, en Carree tt och en Galbee med vitguldsindex. Lite små kanske men trevliga!Min vardagsklocka är en 114060 men kommer komplettera med en Santos från Cartier att alternera med. Helt annan klocka men passar väl egentligen bättre in i min vardag än dykaren.
En ulv i fårakläder...
Mini OT men varför fick Explorern lämna?Jag varvar lite mellan dessa två nu efter att ha sålt Explorern.
Tidigare duo.
Så här i efterhand vet jag inte men är väl lite rastlös och vill testa något nytt. Hade två 16570 ett tag (en av varje färg) och tröttnade kanske lite.Mini OT men varför fick Explorern lämna?
Tack. '96Fantastiskt fin, årtal?
Om man bara vill bära moderna dykarklockor och har rätt generisk smak är det ju en vettig duo.Sub & BB58 känns som en grym kombo. Rolex/Tudor Svart/Blått. Nöjd?
Vad bär man om man inte har en generisk smak?Om man bara vill bära moderna dykarklockor och har rätt generisk smak är det ju en vettig duo.
Jag varvar mellan min 16610 och 116000 för det mestaÄr på jakt efter ett nytt komplement till min 16610, som dominerar handledstiden sista 60 dagarna och söker inspiration. Vad roterar ni mellan för klockor idag? Vilken kombo hade ni önskat?
Du kan svara på inlägg genom att trycka på svara, alternativt att tagga personen @A.Edfalk.Härlig kombo! Är den på 36 mm?
Var lite väl snabb på knappenDu kan svara på inlägg genom att trycka på svara, alternativt att tagga personen @A.Edfalk.
Vad bär du för klockor? Har för mig att du har sålt alla?Om man bara vill bära moderna dykarklockor och har rätt generisk smak är det ju en vettig duo.
Gerald Genta!Vad bär man om man inte har en generisk smak?
Var inte denna till salu? Nu får du kapa ett par tusen på priset126610LN får några h på armen
Sub - Speedy Pro känns som en sjukt vettig kombo?Är på jakt efter ett nytt komplement till min 16610, som dominerar handledstiden sista 60 dagarna och söker inspiration. Vad roterar ni mellan för klockor idag? Vilken kombo hade ni önskat?
Jag har kört den duon med, dvs 16610 och Speedy. Gillade kombon men Speedyn rök ganska snabbt bland annat då jag inte gillar länken. Här kommer en gammal bild sida vid sida!Sub - Speedy Pro känns som en sjukt vettig kombo?
Växlar själv mellan en Explorer 2 polar och sub (5-siffriga).
Har velat fram och tillbaka under en längre tid nu mellan vad man ska slå till på. Trodde jag bestämt mig för en datejust 36 på jubilee men fick chans att klämma på nya submariner idag. Vad säger panelen är den för maffig för handleden?