Såg din Kermit ute på K&S precis. Är det en GMT-länk på den?Blivit lite nykär i min Kermit så här på vårkanten... Perfekt size på case + svart maxidial + rolex-grön bezel = A match made in heaven?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg din Kermit ute på K&S precis. Är det en GMT-länk på den?Blivit lite nykär i min Kermit så här på vårkanten... Perfekt size på case + svart maxidial + rolex-grön bezel = A match made in heaven?
Stort tack @Zed för uppmärksammandet!! Har blandat ihop länken med min explorer II:as länk då jag haft de båda på Nato till och från. Nya bilder kommer...!Såg din Kermit ute på K&S precis. Är det en GMT-länk på den?
Mycket bra val!OWG March Day -16.
Det finns värre saker än att gå runt med en guldrolex i en månad, tro mig!Det kommer til å bli et helvete, @Staafen - virkelig. 47 dager igjen.
Hoppas jag inte bryter någon forumregel, men se min fråga i värderingstråden. Kan någon kunnig person upplysa mig lite mer btr fallgropar vid inköp av 1680?Hur mycket är rimligt att ge för en 1680 (vit) mitten av 70-talet, mk1 tavla, mk3bis insert? Rätt endlinks mm. Bedömer att den kan ha fått sig en polering men case och plexi ser rätt bra ut.
Jag kommer troligen köpa från handlare, priserna varierar rejält tycker jag från ca 110 k till 150 k. Något jag bör vara vaken på? Har försökt läsa på men har inte jättemycket erfarenhet av modellen
Här:Hoppas jag inte bryter någon forumregel, men se min fråga i värderingstråden. Kan någon kunnig person upplysa mig lite mer btr fallgropar vid inköp av 1680?
Tack, får skämmas lite..Här:
Rolex Submariner 1680 - White
Förord Då var det dags att kliva ner i vintageträsket. Eftersom jag inte varit så insatt i vintage tidigare så började jag dammsuga internet efter information om den klockan som nu fångat mitt intresse, Rolex Submariner 1680. Någonstans i internets ände hittade jag @k0ltrasten s tråd. Då det...klocksnack.se
Tråden ligger under Vintage så kanske inte helt lätt att hitta.Tack, får skämmas lite..
Det klarar du enkelhet med denna skönhetUndra om jag kan?!? OWG March 2021 känns inte helt avskräckande!
För lätt!Undra om jag kan?!? OWG March 2021 känns inte helt avskräckande!
Klart du ska!Undra om jag kan?!? OWG March 2021 känns inte helt avskräckande!
Riktigt häftigt val må jag sägaOWG March 2021: Day minus 16.
Den sitter fortfarande mycket säkert.Ser trött ut. Ska jag köpa den av dig?
Mycket fin
Nej! Din 168000 är ju underbar!Märklig tanke.. ska jag ”uppgradera” till 126610 ?
..aahhh ..tanken kom upp, låter den mogna lite. ..är man klock-knarkare så har man de tufft iblandNej! Din 168000 är ju underbar!
Roligt med nytt men det lär bli svårt att hitta en lika fin 168000 igen...aahhh ..tanken kom upp, låter den mogna lite. ..är man klock-knarkare så har man de tufft ibland
Sant! Absolut att ta i beaktning! Aaahhh. De får marinera liteRoligt med nytt men det lär bli svårt att hitta en lika fin 168000 igen.
Släpp den märkliga tanken. I min värld skulle du nedgradera dåMärklig tanke.. ska jag ”uppgradera” till 126610 ?
Håller med!Släpp den märkliga tanken. I min värld skulle du nedgradera då