Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får man det för 80-85…?Kom igen nu Sthlm, vad har ni för 14060/16610 till salu runt 80-85’?
Bara Skåne som levererat hittills men jag vill göra f2f-deal.
Watch only får man en riktigt fin Sub för de pengarna, ska man ha fullset blir det nog svårt.Får man det för 80-85…?
Jag hade ju trott det! Men det kanske var förra månadens marknadspriserFår man det för 80-85…?
Japp, riktigt fyrkantig och härligFasen vad bra den är, tråksuben![]()
![]()
Jag säger som @StarMan, ska man köra något annat än länk på en dykare ska det vara läder.Tester ett off white band från Barton Watchbands så här på våren.
Kanske inte så mycket att dyka med men ändå för kallt i vattnet nu.
![]()
Jag säger som @StarMan, ska man köra något annat än länk på en dykare ska det vara läder.
Kasta mig ett PM så ska vi se om vi kan göra något trevligtSluta posta så fina bilder!
Sälj mig en Sub istället!![]()
Glöm inte nato. Svårt att slänga på länk eller gummi på en Mil Sub…![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Länk eller gummi på dykare. Enda dykaruret som passer på läder är nok en Panerai sub![]()
My bad. En Mil sub kan man ha på nato med godt samveteGlöm inte nato. Svårt att slänga på länk eller gummi på en Mil Sub…![]()
Lädernato isf.Glöm inte nato. Svårt att slänga på länk eller gummi på en Mil Sub…![]()
Jeg som alltid har tyckt at du har både stil og bra smakLädernato isf.
Men om jag ska vara helt ärlig så har jag också haft några riktigt dåliga kombinationer av färger och band på subenLädernato isf.
Jag håller bara på haha. Jag tycker dock att det kan vara snyggt på tex 5513.Jeg som alltid har tyckt at du har både stil og bra smak![]()
Hahahah menar du att hulken är en dålig färg?Men om jag ska vara helt ärlig så har jag också haft några riktigt dåliga kombinationer av färger och band på suben
![]()
![]()
![]()
min är ju dock tyvärr inte riktigt lika fyrkantig som dinJapp, riktigt fyrkantig och härlig
![]()
Kan ju säga att jag föredrar Nato eller gummi på när det är dykning som gäller just för att det är väldigt enkelt att korrigera hur tight den sitter beroende på hur mycket våt/torrdräkten komprimeras på olika djupJaja, länk är ju givetvis bäst, 100%.
Gummi känns ju mer gediget än tyg på en dykare, håller med en gummi är inte min grej. Läder på en dykare kommer sist i min bok.
Men även om länk är givet på en sub tycker jag det är rätt kul att byta. Skiter helt enkelt i regelboken om vilka länkar/band som måste sitta på vilken klocka/märke/modell. Rätt befriande ibland. Sen infinner sig ju den bästa känslan när länken åker på igen.
Iaf fått flera uppskattande kommentarer på det vita Barton-bandet, men det av folk som inte har ”koll” såklart.
Sedan är ju Rolex sub den perfekta klockan till mycket, inte bara dykning. Just vattentätheten, den enkla designen och den robusta tooligheten kommer väl till pass många ggr även ovan ytan.
Och vet man redan på morgonen att dykutrustningen får stanna hemma så kan det vara kul med ett tygband, nato eller något annat roligt, utom just läder kanske.
Du borde köra flexlänk @edfalk, du kan få min.Kan ju säga att jag föredrar Nato eller gummi på när det är dykning som gäller just för att det är väldigt enkelt att korrigera hur tight den sitter beroende på hur mycket våt/torrdräkten komprimeras på olika djup![]()
Det har du rätt i, då slipper man ju tänka på sånt!Du borde köra flexlänk @edfalk, du kan få min.
![]()
Exakt, ned och upp bara.Det har du rätt i, då slipper man ju tänka på sånt!![]()