S
Staafen
Guest
Det är han som servat mina med.Peter på Rob E är en som jag hade vågat lämna en vintage Rolex till, hade inte lämnat den till någon random bakom disken utan att få snacka med honom.
![Thumbs up: medium-light skin tone :thumbsup_tone2: 👍🏼](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d-1f3fc.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är han som servat mina med.Peter på Rob E är en som jag hade vågat lämna en vintage Rolex till, hade inte lämnat den till någon random bakom disken utan att få snacka med honom.
Nei! Ikke rør de to tappene @Valborg, da du kan ødelegge claspen. Det finnes en mye enklere og sikrere metode. Har brukt dette lille trikset flere ganger.
Helt enkelt:
Så jäkla bra den där!#servadhosAD
![]()
…Rob E
NEI!JO!
Visst, detta kan fungera MEN detta hjälper inte alltid, inte om de två små armarna som sticker fram är utställda. Då spelar det ingen roll hur mycket du gör som på filmen och böjer de blecken. Är man försiktig så förstör man de inte![]()
Låt oss enas om att vi har olika erfarenheterNEI!
Metoden vist har alltid fungert på alle mine eldre Rolex.
+ att man kan väl inte som säljare av en tjänst bara börja göra saker och sedan ta betalt för det utan att fått godkänt av kund? Det är som att lämna in bilen på däckbyte och när man kommer tillbaka så får man höra att de kostar 100 000kr för att de fick för sig att byta ut hela motorn.Jag har ju inte haft så mycket vintage men några äldre iaf och har aldrig upplevt det problemet faktiskt. Jag har sagt till den urmakare som ska utföra jobbet att inte röra boett m.m. samt inte byta ut något och då har de sagt "självklart gör vi inte det". Det är säkert olika från AD till AD men Rob har alltid varit bra vad gäller det.
Härlig bild!
Jobba inte ihjäl dig!
Håller verkligen med. En av dem trevliga.Känns som en svårslagen sommarklocka, eller vad säger ni?
![]()
Kaffe från Italienaren på hörnet?Sommar i huvudstaden
![]()
Haha! Bra spottatKaffe från Italienaren på hörnet?![]()
Den såg inte rolig ut…Är ingen expert på Sub. Men är inte denna klocka totalt sönderpolerad och relumed?
Köp Rolex Submariner Date på Chrono24
Upptäck Rolex Submariner Date-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesswww.chrono24.se
Skruva upp den manuellt?Hallå alla sub-älskare, har inte haft på mig min rolex 114060 sen i torsdags och nu (söndag) när jag kom hem hade den förstås stannat. Räcker det med att bära den som vanligt så kickar den igång eller behöver man göra något annat? Haft på mig den i ca 25 min nu utan att det hänt något.