Feo
Basic
Hur känns 124060 storleksmässigt på armen? Upplevs den som större?114060 vs 124060
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur känns 124060 storleksmässigt på armen? Upplevs den som större?114060 vs 124060
![]()
![]()
Nej, ingen skillnad på storleken förutom att länken är lite bredare.Hur känns 124060 storleksmässigt på armen? Upplevs den som större?
Den är grym, ja en vacker dag får det bli ett inköp, när nu den kommer!124060 har nästan utrotat all konkurrens på handleden.
![]()
Förstår inte vad du menar med ditt inlägg.Verkar som att Submariners värde har stuckit rejält på sista tiden? Fick spontanbud på 60' för min 16610 för ett par år sedan, men nu verkar värdet nästan ha fördubblats om man ska tro annonserna?
Låter som en sanslös värdeökning. Låter för bra för att vara sant. Jag bjuder 70 om det är full setVerkar som att Submariners värde har stuckit rejält på sista tiden? Fick spontanbud på 60' för min 16610 för ett par år sedan, men nu verkar värdet nästan ha fördubblats om man ska tro annonserna?
Jag säger inget om 'verkligt' värde, men man ser vad de är utannonserade för hos diverse siter, fantasisummor.Låter som en sanslös värdeökning. Låter för bra för att vara sant. Jag bjuder 70 om det är full set![]()
Förstår inte vad du menar med ditt inlägg.
Tyvärr jaVerkar som att Submariners värde har stuckit rejält på sista tiden? Fick spontanbud på 60' för min 16610 för ett par år sedan, men nu verkar värdet nästan ha fördubblats om man ska tro annonserna?
Perfekt ju - mycket vill ha mer, enda strulet är att jag måste börja vårda den och vara lite försiktigare nu, nedrans otur..!!Tyvärr ja![]()
Jo, det stämmer.. galenskap! Det kommer inte sluta förrens folk struntar i att betala över 50% från retail, nu pratar jag mycket bredare än bara submariners. Efterfrågan är ju såpass hög!Verkar som att Submariners värde har stuckit rejält på sista tiden? Fick spontanbud på 60' för min 16610 för ett par år sedan, men nu verkar värdet nästan ha fördubblats om man ska tro annonserna?
Det läderbandet var vansinnigt snyggt, vart har du införskaffat det?Fortsätter med läder och gillar det!
![]()
Det läderbandet var vansinnigt snyggt, vart har du införskaffat det?
Tack! Det är ett Hunter Green från Molequin. Jag har ett likadant på min Speedy.Det läderbandet var vansinnigt snyggt, vart har du införskaffat det?
Behöver minst ett! Tack!Tack! Det är ett Hunter Green från Molequin. Jag har ett likadant på min Speedy.
![]()
Har eventuellt skiljt sig något då den såldes så länge, vilket år handlar det om?Är det någon som har en bild/beskrivning på vad exakt som ingår i ett 14060 full set?
God Tisdag!
Ok. Lite osäker på 90-tal, men nedan gällde för lite senare modeller och gissar att det var samma innanDet handlar om två olika. En från 1990 och en från 1998.
Och en klocka!!!Ok. Lite osäker på 90-tal, men nedan gällde för lite senare modeller och gissar att det var samma innan
(Outer Box Sleeve - det vita pappershöljet runt ytterboxen, men inte ett krav för full set)
Ytterbox
Innerbox
Cert/pappersdokument
Certhållare
Garantimanual
Folder Submariner
Folder Your Rolex Oyster
Sigill (COSC efter 2007)
Hang-tag
Sekundärt... papper av alla dess slag och tags dockOch en klocka!!!
Släng med en bild!Precis klar med disken 116610LN
Skulle vilja ha tag på ett äkta Tropic med 16mm spänne, vet du var man hittar dem?Gammel-tropic.
![]()