Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du tappat bubblan bland bubblorna?Fulltankad sub.
![]()
Någon som har sett en 116610ln nos till salu i Sverige? Inte litar c24
Närmsta du kommer nos vad jag vet iallafall, har ju funnits massa till salu under tiden du haft sök annonsen uteDen ligger på blocket i ett år +-
Tror inte att den är nos![]()
Någon som har sett en 116610ln nos till salu i Sverige? Inte litar c24
Ah fan, sorry! missade helt@Richie vill ha date!
Mina högst subjektiva åsikterÄr det värt att "uppgradera" till senaste refen av submariner?
Börjat fundera lite på att byta ut min 116613LB mot en 126613LB.
Givetvis är det ju upp till var & och vad som är värt och inte värt, men vill ändå höra lite olika åsikter
![]()
Urverket är väl det som lockar mig mest, med 70h gångreserv. Samt att den nya har väl AR-behandling på glaset va?Mina högst subjektiva åsikter
Fördelar med 126613LB: Snyggare proportioner med bredare länk och smalare lugs, längre minutvisare och större timvisare betyder även det mycket för utseendet, nytt urverk.
Nackdelar med 126613LB: Bredare clasp, vit text.
Tveksamt om jag skulle byta.
Just det ja det är AR på nya, det är faktiskt en bra uppgraderingUrverket är väl det som lockar mig mest, med 70h gångreserv. Samt att den nya har väl AR-behandling på glaset va?
Känns som om nya har bättre proportioner ja, utan att ha testat den.
Sen ang. Vita texten så gillade jag inte det i början men har börjat tycka om det mer, den ser modernare ut på något vis, det guldiga känns lite mer vintage typ
men fortfarande lite skeptisk till om det är värt det, är väl 20-25k upp om man ser till vad man får för 116613 kontra list på 126613
Ja, det är ju det..Just det ja det är AR på nya, det är faktiskt en bra uppgradering![]()
Just det ja det är AR på nya, det är faktiskt en bra uppgradering![]()
JaÄr det AR på 124060 också?
Min nyårsbild, för lite inspirationUrverket är väl det som lockar mig mest, med 70h gångreserv. Samt att den nya har väl AR-behandling på glaset va?
Känns som om nya har bättre proportioner ja, utan att ha testat den.
Sen ang. Vita texten så gillade jag inte det i början men har börjat tycka om det mer, den ser modernare ut på något vis, det guldiga känns lite mer vintage typ
men fortfarande lite skeptisk till om det är värt det, är väl 20-25k upp om man ser till vad man får för 116613 kontra list på 126613