• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
577982A6-41E3-4CE6-B014-2396358BEADB.jpeg
 

SalvadorDali

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Funderar starkt på att beställa ett också, hur är dina intryck av det? :)

Detta kommer från Everest och jag är supernöjd! Har testat Rubber B (visserligen till min BB58) men jag gillar formen på detta bäst. Everest upplever jag som mer rundat medans Rubber B sluttar skarpare nedåt vid bandhornen.
En smaksak antar jag men detta är min favorit!

Finns risk att det får stanna på hela semestern🙂
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Bra fråga, men 12 veckor var den tiden de sa när jag lämnade in den hos ADn. Var ju en vanlig service, inget som skulle repareras eller bytas ut. Sen blev det ytterligare en vecka då jag ville ha ett värderingsintyg. Vet inte varför det tar sån tid, men är ju en riktigt lång väntan =)

12-13 veckor fick jag också som svar då jag lämnade in en 116610LV i början av Juni. Iofs semestertider men kändes som länge. Vart servade du?
 
  • Like
Reactions: PJZ

Whiskwatch

Panerai
Om det är din enda ”finare” klocka är de gött med bubblan. Om du däremot äger en annan låt säga Rolex också så tycker jag subben ska vara utan datum 😊
Tyvärr är det min enda Rolex just nu. Men har tänkt så som du säger, är på jakt efter en Explorer 2 så avvaktar med att byta bort suben :)
 
Topp