Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
13+en halvlänk vid claspen på en 16610LV från 2010Hur många länkbitar ska en originallänk på en 16610 ha?
Mucho gracias13+en halvlänk vid claspen på en 16610LV från 2010
det var de lilla. tror dock halvlänken räknas till låset, så skulle nog säga 13Mucho gracias![]()
Aa okejdet var de lilla. tror dock halvlänken räknas till låset, så skulle nog säga 13
Köpa Såklart!!Inte helt fel. Köpa eller inte köpa det är frågan?!![]()
Inget tvekInte helt fel. Köpa eller inte köpa det är frågan?!![]()
Angenämt!Äsch, korspostar lite, slumpen gjorde så att det hastigt och riktigt lustigt blev två nyförvärv
Hela storyn finns i paketöppningstråden.
Först en 11610LN
![]()
Och sedan en 11610LV
![]()
Båda fullset och LVn t.o.m. svenskt!
Angenämt!
I all iver så har du skrivit 11610 istället för 16610.![]()
Jävla skitgrej att anmärka på. Vet inte vad som flög i mig.Tackar, åtgärdat![]()
Äsch, korspostar lite, slumpen gjorde så att det hastigt och riktigt lustigt blev två nyförvärv
Hela storyn finns i paketöppningstråden.
Först en 16610LN
![]()
Och sedan en 16610LV
![]()
Båda fullset och LVn t.o.m. svenskt!
Jävla skitgrej att anmärka på. Vet inte vad som flög i mig.
Men fantastiska kap. Vilken du än väljer att bli kvar blir perfekt. Men välj Kermiten!
Kanon, båda, men Kermit är fantastisk - i mina ögon tio gånger mer attraktiv än Hulken...
Den är ju riktigt fin......men grönt är ganska skönt![]()
![]()
Sååååå feeet. Fan vilket ha begär den ger.....Blått är flott...![]()
![]()