Code
AKA Vincent B
Herregud...HÄÄÄR!!Jag vet inte ens varför jag försöker, men var har du läst att Rolex säger ungefär 10 år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Herregud...HÄÄÄR!!Jag vet inte ens varför jag försöker, men var har du läst att Rolex säger ungefär 10 år?
Undrar vem som inte verkar förstå? Står ju KLART OCH TYDLIGTHaha alltså jag orkar inte![]()
Att dom rekommenderar en serviceintervall på 10år?Undrar vem som inte verkar förstå? Står ju KLART OCH TYDLIGT
Jag blir på riktigt mållös.Herregud...HÄÄÄR!!
UNGEFÄR 10ÅR UNGEFÄR 10ÅR UNGEFÄR 10ÅR!!Att dom rekommenderar en serviceintervall på 10år?
Tittar vi ens på samma bild?
Ja, men är det något som rolex rekommenderar menar du? du får fram denna informationen på bilden utav mailet som jag bifogade tidigare?UNGEFÄR 10ÅR UNGEFÄR 10ÅR UNGEFÄR 10ÅR!!
Kunde inte sova. DET STÅR ATT FOLK SERVAR SINA KLOCKOR UNGEFÄR VART 10 ÅR. INTE ATT ”VI PÅ ROLEX REKOMMDERAR ATT NI SERVAR ERA KLOCMOR VART 10 ÅR” HUR KAN DU INTE SE DETTA? KAN DU INTE ENGELSKA?UNGEFÄR 10ÅR UNGEFÄR 10ÅR UNGEFÄR 10ÅR!!
Hahaha, jag blir på allvar sjukt irriterad, hur kan man inte ge sig?Kunde inte sova. DET STÅR ATT FOLK SERVAR SINA KLOCKOR UNGEFÄR VART 10 ÅR. INTE ATT ”VI PÅ ROLEX REKOMMDERAR ATT NI SERVAR ERA KLOCMOR VART 10 ÅR” HUR KAN DU INTE SE DETTA? KAN DU INTE ENGELSKA?
Nej det menar jag inte. Menar att enligt mailet står det att Rolex säger UNGEFÄR 10år.Ja, men är det något som rolex rekommenderar menar du? du får fram denna informationen på bilden utav mailet som jag bifogade tidigare?
låter sjukt orimligt om du frågar mig.
Därför att det inte framgår av brevet att Rolex rekommenderar ungefär 10 års serviceintervaller?Skrivit "ungefär" nu säkert 10gånger. Varför går inte budskapet fram?
Har inte sagt det heller. Så att "Ablogtowatch" skrev 10år. Och på mailet "UNGEFÄR 10år. Sa ca 10år om jag tolkat rätt.Därför att det inte framgår av brevet att Rolex rekommenderar ungefär 10 års serviceintervaller?
Nej det menar jag inte. Menar att enligt mailet står det att Rolex säger UNGEFÄR 10år.
Och var i mejlet står det att Rolex rekommenderar ungefär 10 års serviceintervaller?Har inte sagt det heller. Så att "Ablogtowatch" skrev 10år. Och på mailet "UNGEFÄR 10år. Sa ca 10år om jag tolkat rätt.
För din egen skull @Vincentb, läs det här ett par gånger och försök att låta det sjunka in under 5 minuter. Efter det kan du posta ditt svar.Ok, jag känner att jag måste försöka förtydliga
Det Rolex skriver angående 10år är varken en uppskattning av serviceintervall, ej heller en rekommendation. Det är helt enkelt ett konstaterande att de har märkt av att den genomsnittliga tiden mellan service har växt till ungefär 10 år! En reflektion av ett fenomen helt enkelt.
Så det har alltså ingenting att göra med vad Rolex själva har för policys om tidsintervall, inte det minsta.
Inte? skrev någon annan detta från ditt konto då?Har inte sagt det heller.
Står ju typiska rekommendationen är 10år. Annars hade väl dom sagt 5år..
Ok, jag känner att jag måste försöka förtydliga
Det Rolex skriver angående 10år är varken en uppskattning av serviceintervall, ej heller en rekommendation. Det är helt enkelt ett konstaterande att de har märkt av att den genomsnittliga tiden mellan service har växt till ungefär 10 år! En reflektion av ett fenomen helt enkelt.
Så det har alltså ingenting att göra med vad Rolex själva har för policys om tidsintervall, inte det minsta.
Och vad betyder ordet "Approximately"? Och var står det "märkt"? Detta är din tolkning..Ok, jag känner att jag måste försöka förtydliga
Nej, min klocka är från 2016 så jag har tydligen 8år kvar!Jag skulle rekommendera att ni alla ringer och bokar servicetid imorgon!![]()
Det är ingen "tolkning", det står svart på vitt för den som är läskunnig.Och vad betyder ordet "Approximately"? Och var står det "märkt"? Detta är din tolkning..
Precis och vad står det exakt?Det är ingen "tolkning", det står svart på vitt för den som är läskunnig.
Och vad betyder ordet "Approximately"? Och var står det "märkt"? Detta är din tolkning..