Tampa_blord
Silver
Det kan vi nog räkna med, gissningsvis kommer det dra ned begagnatpriserna på SubC en del...
Blir fint det! Kan man köpa en till subc för pisspengar och gräva ner G-shocken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan vi nog räkna med, gissningsvis kommer det dra ned begagnatpriserna på SubC en del...
Men när är den servad?Titta! En sub!
![]()
Men när är den servad?
Om alla börjar lämna in sina rollar på service var 20:e år, då kommer det per automatik bli det nya serviceintervallet.
#dagenssnilleblixt #solutionprovider
Jo var 3:e vecka behöver den service. ABSOLUT INTE var 10:e år det går inte. Det som Ablogtowatch gått ut med samt Rolex (mailet) plus andra forum det stämmer inte. Bättre och serva var 3:e vecka för att vara på den säkra sidan..Denna blir det idag. Den behöver ingen service de närmaste tio åren
![]()
Jag också..
haha.Jo var 3:e vecka behöver den service. ABSOLUT INTE var 10:e år det går inte. Det som Ablogtowatch gått ut med samt Rolex (mailet) plus andra forum det stämmer inte. Bättre och serva var 3:e vecka för att vara på den säkra sidan..![]()
Hahah har vi inte gått vidare ÄN? Brevet var tydligt i mina ögon, komigen nu !![]()
Mina ögon kan inte läsa det tyvärrNågon som läste det finstilta? Där kanske det stod 10år.![]()
Märkt att vissa sub modeller finns det ett litet mellanrum mellan 300 och m medans vissa så ligger 300 och m intill varandra. Hur kommer det sig? Min tex. ligger de intill varandra.
Skall bli intressant och se det florerar ju rykten om en slankare kasse på 41 mm. Jag tror även utan belägg att 116610LV försvinner.
Jag tror även utan belägg att 116610LV försvinner.
Min från -17 sitter m och 300 ihop![]()
![]()
Hoppas dom byter bort den fyrkantiga "Submarinern" isf också.När ska man serva sin sub? Nejdå, jag skojar.
Tror ni att Subs kommer få en uppdatering i år på Basel? Nya urverket?
Sabreringssub, 20 års intervall på service här.
![]()
![]()
Japp, föregående år hade dessa klockor ett litet mellanrum mellan 300 och M på tavlorna.
Min SubC ND är från 2017 (dock vet jag ju inte vilket år den tillverkades) och har ett avstånd mellan 300 och m.
Min SubC ND är från 2017 (dock vet jag ju inte vilket år den tillverkades) och har ett avstånd mellan 300 och m.
Yes, kanske inte var tydlig men det jag syftade på var just hans Hulk. Hulken är då den jag förklarade, vet inte till 100% hur det var på andra modeller av Submariner.