• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

vart bättre att Gå all in på vintage för 8-10 år sedan om du bara ser till värdeökningen
Mer att när jag såg hulken för första gången här på forumet så har jag haft en crush på den. Men har alltid köpt andra klockor istället och när man ser vad dom gick för då kontra nu så inser man att det bara är att ”man up” och köpa en. De kommer ju knappast gå ned i pris.

88EF987F-FDA2-453C-96AE-1F637797758D.jpeg

Tycker det ser lite plottrigt ut, imo gör sig enfärgade från RubberB och Everest bättre :) är själv väldigt sugen på ett Everest, perfekt till sommaren!
ef0cbe4e58788c21c152f3ee366e1e59.jpg

Håller med! Har ett svart RubberB men tänkte kanske dra ut svängarna lite och testa ett camo till sommaren :)
Är det ett Everest på bilden? Aldrig testat dom!

• Like
Reactions: Bas
Nu mailat till AD för fingervisning om kötid. Vad brukar dom ta i handpenning? 20%?
Tjena! Är själv och letar 116610LN och får veta att kötiden ligger mellan 1-2 år (Nymans är långsammast). Då kan jag tänka mig att Hulken är ännu längre bort än så...
Kan ju iofs vara så att jag inte känner rätt folk i dessa kretsar. Har aldrig ägt en Rolex innan så jag är vääääldigt ny inom detta område.

Tillbaka
Topp