Rolex egna gummi till YM heter ”oysterflex”![]()
Jo jag vet fast anser inte att det är ett rubber likt Rubber B tex...
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolex egna gummi till YM heter ”oysterflex”![]()
Tycker oysterflex funkar på YM...på andra modeller..nope. Vill du variera så hade jag kört på Rubber B alt Everest."Oysterflex" heter deras gummi och jag tycker personligen det ser riktigt bra ut. Osäker på Nato, tror inte Rolex har egna men det kan se skarpt ut beroende på modell och år.
Nä, antagligen inte...har inte sett något på nära håll, bara på badande italienare i somras, på hållJo jag vet fast anser inte att det är ett rubber likt Rubber B tex...![]()
Mm, fast personligen tycker jag Kermit är mycket snyggare, om man tänker så. I alla fall jag skulle tröttnat på det helgröna..Man skulle köpt sig en Hulk när klockintresset började. Satan så de dragit iväg sedan dess
vart bättre att Gå all in på vintage för 8-10 år sedan om du bara ser till värdeökningenMan skulle köpt sig en Hulk när klockintresset började. Satan så de dragit iväg sedan dess
Mer att när jag såg hulken för första gången här på forumet så har jag haft en crush på den. Men har alltid köpt andra klockor istället och när man ser vad dom gick för då kontra nu så inser man att det bara är att ”man up” och köpa en. De kommer ju knappast gå ned i pris.vart bättre att Gå all in på vintage för 8-10 år sedan om du bara ser till värdeökningen
Håller med. Gillar de smäckra formerna också. Tycker det är två olika klockor som är fina på sitt sätt.Mm, fast personligen tycker jag Kermit är mycket snyggare, om man tänker så. I alla fall jag skulle tröttnat på det helgröna..
AgreeHåller med. Gillar de smäckra formerna också. Tycker det är två olika klockor som är fina på sitt sätt.
Riktigt kul! Grym bakfyllaVaknade upp med något runt handleden efter ett blöt gtg... bästa bakfyllan hittills
![]()
Riktigt kul! Grym bakfylla![]()
Trevligt!Ett stycke Hulk ! (Funderar på att sälja, suget efter Batman börjar bli för stort...)
![]()
Tycker det ser lite plottrigt ut, imo gör sig enfärgade från RubberB och Everest bättreNågon som testat Horus straps till sin Sub eller Gmt?
![]()
![]()
![]()
![]()
Tycker det ser lite plottrigt ut, imo gör sig enfärgade från RubberB och Everest bättreär själv väldigt sugen på ett Everest, perfekt till sommaren!
![]()
läs dessa två, bra jämförelse mellan RubberB och Everest! Skiljer inte så mycket mellan demHåller med! Har ett svart RubberB men tänkte kanske dra ut svängarna lite och testa ett camo till sommaren
Är det ett Everest på bilden? Aldrig testat dom!
Rob ville ha 15% vill jag minnas.Nu mailat till AD för fingervisning om kötid. Vad brukar dom ta i handpenning? 20%?
Blir att testa ett Everest helt enkeltläs dessa två, bra jämförelse mellan RubberB och Everest! Skiljer inte så mycket mellan dem
http://forums.watchuseek.com/f23/ev...ecific-rubber-straps-tang-buckle-2062434.html
http://www.lifeofawis.com/blog/2017/5/21/comparison-review-rubber-b-vs-everest
Tjena! Är själv och letar 116610LN och får veta att kötiden ligger mellan 1-2 år (Nymans är långsammast). Då kan jag tänka mig att Hulken är ännu längre bort än så...Nu mailat till AD för fingervisning om kötid. Vad brukar dom ta i handpenning? 20%?