BadkarsPiraten
Guld
Varit utan sub i 3v...trodde det skulle hålla i sig...men saknade hulken mer än jag trodde.
Löste sig ikväll
![]()
Så jävla bra! Stort grattis hälsar jag och min Hulk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varit utan sub i 3v...trodde det skulle hålla i sig...men saknade hulken mer än jag trodde.
Löste sig ikväll
![]()
Ruggigt fin!Mk5 -72
![]()
Förstår jag!Tackar tackar!
Gillar den skarpt.
Riktigt snygg. Behåll den där. Tror inte du kommer hitta igen..Mk5 -72
![]()
Snyggt kompis! Nu blir jag lite avisHulken har anlänt
![]()
![]()
Grön av avund menar du väl?Snyggt kompis! Nu blir jag lite avis![]()
TackSnyggt kompis! Nu blir jag lite avis![]()
Stort grattis och snyggt..Hulken har anlänt
![]()
![]()
Stort grattis och snyggt..![]()
Riktigt snygg!![]()
Stort grattis!!!Hulken har anlänt
![]()
![]()
Tack så mycketStort grattis!!!
Grattis! Kul att du fick fatt i en. Du har varit lagom hetHulken har anlänt
![]()
![]()
Så jäkla bra! Kul att du hittade en!Hulken har anlänt
![]()
![]()
Grattis, verkligen fin .Hulken har anlänt
![]()
![]()
Grattis till nyförvärvet. Det är så man blir lite grön av avundHulken har anlänt
![]()
![]()
är samma länk till subc stålmodellerna.Är det någon som helst skillnad på en länk som sitter på 114060 och en 116610LV ?
Olika nr eller något som kopplar länk till klockan eller är det oyster som oyster?
Det finns en tresiffrig kod på viklåset, är det likadan kod på alla subC?är samma länk till subc stålmodellerna.
Tack för bilden, det är olika nr på alla helt enkelt.Här är bild på min 114060 från juli 2015. De ändrade från matt till blankt 2015 tror jag. I övrigt tror jag det är samma på alla stål subbar med keramisk ring.
![]()
vilken kod har din?Det finns en tresiffrig kod på viklåset, är det likadan kod på alla subC?
666vilken kod har din?
coolt med tanke på att koden ej innehåller enbart siffror
vilken kod har din?