S
Staafen
Guest
Hoppas att ni har det bra Sub-kamrater!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är bruntDet är ju riktigt trevliga färger på fodralet! håller med.
Jam! Skitsnyggt!Det är brunt![]()
GADA?Känner ett tveeggat sug efter en Rolex sub. Den perfekta GADA klockan eller klockornas mellanmjölk?
Mellanmjölk är ju nice. Inte för fet och inte för vattnigKänner ett tveeggat sug efter en Rolex sub. Den perfekta GADA klockan eller klockornas mellanmjölk?
Ja.
Go anywhere do anything.
Tack! Man lär sig något nytt varje dag!Ja.
Go anywhere do anything.
Ja det är en perfekt gada. Tror dock inget kan vara gada utan att vara lite mellanmjölk men det får man leva medKänner ett tveeggat sug efter en Rolex sub. Den perfekta GADA klockan eller klockornas mellanmjölk?
Mellanmjölk är ju nice. Inte för fet och inte för vattnig![]()
Synd att mjölkpriserna stiger såpass snabbt att frågeställningen förblir hypotetisk för mig.Ja.
Go anywhere do anything.
Jaha tack för den är vi numera substitut kamrater till dig efter allt vi gått igenom!?!Hoppas att ni har det bra Sub-kamrater!
![]()
Det var liksom roligare när man kunde få 3 rolex för under 100Min första 114060 kostade 44k
Min första 116610LV kostade 55k![]()
Grymt finGilt livar upp en grå torsdag:
![]()
Det var liksom roligare när man kunde få 3 rolex för under 100![]()
5513Trevligt med plexi! Ref. på denna?
Det var liksom roligare när man kunde få 3 rolex för under 100![]()
Instämmer, som nybliven entusiast känns det som jag missat en era där rolex var affordableRiktigt sjukt faktiskt! Jag som är ganska sen i klocknörderiet kan fortfarande inte förstå det, haha![]()
Instämmer, som nybliven entusiast känns det som jag missat en era där rolex var affordable
5513Trevligt med plexi! Ref. på denna?