• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Idag hämtade jag ut denna skönhet, känns riktigt bra hittills 😎

C839C500-12BE-4B49-AE76-F2E7723766BE.jpeg
Riktig go stekar-sub det där!
 

Jesper

Cartier
2-Faktor
Tjena! Har en 116610LN från 2013 fullset uttagen i Sverige. Fullservad 2017. Har blivit erbjuden en 16613 blå 2007 fullset nyservad. Byte rakt av. Är sugen men förlorar jag nått på denna affär?
 

Jesper

Cartier
2-Faktor
Gör du bytet av ekonomiska skäl eller för att du vill ha en äldre TT-sub?
Mest för att jag har haft 16613 för många år sedan både blå och svart. Längtar lite tillbaka. Har även haft 116713LN men den vart jag inte så förtjust i.
Tänkte mest nu på om man förlorar stålar på att göra ett byte rakt av. Aldrig kul att förlora stålar 🤗
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Mest för att jag har haft 16613 för många år sedan både blå och svart. Längtar lite tillbaka. Har även haft 116713LN men den vart jag inte så förtjust i.
Tänkte mest nu på om man förlorar stålar på att göra ett byte rakt av. Aldrig kul att förlora stålar 🤗
Kika på k&s för en uppfattning om priserna. Oavsett så hade jag inte bytt pga rasslet, känns som att byta ned sig men om du gillar modellen så kör.
 

JohForm

KS Explorers Club
Man bör väl starta på topp med första inlägget i ett forum. Det är ju dessutom fredag.. :)
Bilden från 2018 strax söder Haparanda, när jag o en kompis paddlade från Luleå ner till Åland. Precis efter att ha passerat gränsen stannade vi på en liten kobbe för att fira och ställa om klockorna.

ro_01.jpg
 

Valborg

KS Explorers Club
2-Faktor
Man bör väl starta på topp med första inlägget i ett forum. Det är ju dessutom fredag.. :)
Bilden från 2018 strax söder Haparanda, när jag o en kompis paddlade från Luleå ner till Åland. Precis efter att ha passerat gränsen stannade vi på en liten kobbe för att fira och ställa om klockorna.

ro_01.jpg
Föredömlig debut! Jag passar på att tipsa om Klocksnack Explorers Club:
 

JohForm

KS Explorers Club
Föredömlig debut! Jag passar på att tipsa om Klocksnack Explorers Club:
Top, ska kolla upp.. :)
 
Topp