• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Vilar i lördagssolen…
D80DBC12-7D28-4BEF-954A-0D84E074CDDF.jpeg
Fasen vad du får mig sugen på en 1680😍😍😍
 

Ivandrago

Omega
2-Faktor
Två veckor gammal 126610LN. Supernöjd med mitt köp! Men har en fundering. Vad anser ni om gummi på sub i typ orange eller grön. Såg några gröna nato här ovan och tycker det ser bra ut, men är lite osäker på om man kommer ledsna efter en kvart på ett gummi i en mer utstickande färg. Alternativet är givetvis svart, men det känns roligare med någon kontrasterande färg.
2F759C30-D9F6-43F6-ABD4-840FA1F9E44D.jpeg
 

MrIronMike

Panerai
Två veckor gammal 126610LN. Supernöjd med mitt köp! Men har en fundering. Vad anser ni om gummi på sub i typ orange eller grön. Såg några gröna nato här ovan och tycker det ser bra ut, men är lite osäker på om man kommer ledsna efter en kvart på ett gummi i en mer utstickande färg. Alternativet är givetvis svart, men det känns roligare med någon kontrasterande färg.
2F759C30-D9F6-43F6-ABD4-840FA1F9E44D.jpeg

Så klassisk och fin :) Grattis till köpet. Min åsikt är att SUB gör sig bäst på länk, men samtidigt när man får se lite andra versioner så blir man självklart sugen...
 

Ivandrago

Omega
2-Faktor
Så klassisk och fin :) Grattis till köpet. Min åsikt är att SUB gör sig bäst på länk, men samtidigt när man får se lite andra versioner så blir man självklart sugen...
Instämmer! Men haft sub nu i 7 år, 114060 därefter 116610LN och känner att det denna gång vore kul med något annat än stål runt armen ☺️
 
Topp