• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Submersible - låt oss tala om den!

Ducati996

Cartier
Pam305
Dax för lunch
 

Bilagor

  • D2A5E813-1390-47F1-B907-04EB692AC7E9.jpeg
    D2A5E813-1390-47F1-B907-04EB692AC7E9.jpeg
    390.6 KB · Visningar: 5

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Tråkig attityd. Nu lämnar jag forumdelen. Har tagit bort bilden så ni slipper se den.
Här finns många av oss som känner att våra bilder inte alltid blir så bra som vi skulle vilja, och jag förstår att det kändes tråkigt att få feedback på det, det hade jag också blivit ledsen för. Samtidigt tror jag verkligen inte att det var något illa ment, och vi är som sagt flera här inne som är nyfikna på att se den klockan på bild, oavsett skärpa och bildkvalitet.
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tråkig attityd. Nu lämnar jag forumdelen. Har tagit bort bilden så ni slipper se den.

Jag menade inget illa, beklagar om det mottogs så. Förlåt, kram :)

Tack för tipset om vilken AD som har den inne. Ville kolla på just datumskivan eftersom den har till synes på bilder var av en annan vit färg än tavlan, vi har dillat om det innan så ville ha det kollat bara.
 

VanDusen

Rolex
2-Faktor
Ultimata gtg pannan! Supercool att visa upp på gtg men omöjlig att använda irl

Kan inte säga emot, inte ens @metamorfos kan hävda att det sitter i huvudet på den pjäsen 😎

Den är sin egna nation så stor den är, med ett helt eget gravitationsfält.
Äh ni bara snackar. Så stor är den inte. Tycker den lirar bra med min 20cm handled :chicken:🤥

0251A9F1-DA57-4686-A30F-AF5507429645.jpeg

obs. Lånad bild från www
 
Topp