Nuså,Byt när du kommer hem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nuså,Byt när du kommer hem![]()
Största skillnaden är nog tjockleken samt att 973 har delvis blå text samt lite annan text/textföljd. Vissa tidiga 682 har glasbaksida.Snabb fråga, skilnad mellan 682 och 973 ?
Så skulle man lägga vantarna på en 973 så skulle ni inte garva läppen av er åt mig.Största skillnaden är nog tjockleken samt att 973 har delvis blå text samt lite annan text/textföljd. Vissa tidiga 682 har glasbaksida.
Absolut inte! Köp det du gillar!Så skulle man lägga vantarna på en 973 så skulle ni inte garva läppen av er åt mig.
Har du några distansbilder på den där? Så man ser lite mer hur den ser ut på armenAbsolut inte! Köp det du gillar!
Gillar både 682 och 973, men tror att 973 är mycket skönare att bära.
Eller så slår du till på en 47a med en gång. Typ en… ehm… 1389
![]()
Ingen förståndig människa skrattar år en panna oavsett modellSå skulle man lägga vantarna på en 973 så skulle ni inte garva läppen av er åt mig.
Fruktansvärt dåliga bilder men så här ser den ut. Jag har 16,3cm handledHar du några distansbilder på den där? Så man ser lite mer hur den ser ut på armen![]()
Köp den du råkar komma över när du vill ha en. Båda är kanon. Känner ingen skillnad när den sitter på handleden, 973 är såldes inte direkt märkbart tunnare. Det är fortfarande en relativt stor klocka.Så skulle man lägga vantarna på en 973 så skulle ni inte garva läppen av er åt mig.
Mmmmm!Absolut inte! Köp det du gillar!
Gillar både 682 och 973, men tror att 973 är mycket skönare att bära.
Eller så slår du till på en 47a med en gång. Typ en… ehm… 1389
![]()
Snygg bild!Idag blir det Sub
![]()
Tack! Har samma storlek på armen jag med.Fruktansvärt dåliga bilder men så här ser den ut. Jag har 16,3cm handled
![]()
![]()
Fantastisk!!Idag åkte denna med till kontoret,![]()
Börjar se bra ut med patineringen
Vad får man för en sån här idag?Idag åkte denna med till kontoret,![]()
Kolla vad den går för som minst i EU på C24, och om du ska sälja på KS, dra ifrån 5-10k?Vad får man för en sån här idag?
Köpte den förmodligen för överpris beg hos AD
Funderar på om den ska få gå vidare ..![]()
Låter rimligt!Kolla vad den går för som minst i EU på C24, och om du ska sälja på KS, dra ifrån 5-10k?
Kanske runt 62-64?Vad får man för en sån här idag?
Köpte den förmodligen för överpris beg hos AD
Funderar på om den ska få gå vidare ..![]()
Tack! Ja de låter fair!Kanske runt 62-64?
682 funkar i alla väder
![]()
![]()