Tycker med det passar förvånandsvärt braPlus för Nato, klockrent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker med det passar förvånandsvärt braPlus för Nato, klockrent.
De 6 som finns inom EU på chrono24 ser väl vettigt prissatta ut och verkar okej. Till och med 2 av dem som har tritiumtavla. Fast jag har inte koll på vad mer man ska kolla på med 025.Någon som vet en bra PAM 025 till salu?
(har köpes annons ute)
Tackar, jo jag har tittat där men vill gärna ha lite allmän input runt priser och skick, är det någon som sticker ut som lite bättre tex eller ligger det någon till salu någon annanstans?De 6 som finns inom EU på chrono24 ser väl vettigt prissatta ut och verkar okej. Till och med 2 av dem som har tritiumtavla. Fast jag har inte koll på vad mer man ska kolla på med 025.
Tackar, jo jag har tittat där men vill gärna ha lite allmän input runt priser och skick, är det någon som sticker ut som lite bättre tex eller ligger det någon till salu någon annanstans?![]()
Nummer ett, vill du ha T-dial eller L-dial?Tackar, jo jag har tittat där men vill gärna ha lite allmän input runt priser och skick, är det någon som sticker ut som lite bättre tex eller ligger det någon till salu någon annanstans?![]()
Tack, bra inputNummer ett, vill du ha T-dial eller L-dial?
Andra ställen att leta på är på paneristi.com, på paneristi sellers på facebook, med hjälp av watchrecon, och kanske blocket (vad vet jag, där kollar jag aldrig).
Personligen fegar jag mycket, så bortsett från KS eller handla från AD så kikar jag bara på c24. Där känns det tryggast att handla.
Varför har du fastnat för just 025 då? Varför inte en 024 eller en 1024, som båda är lättare att få tag på.Tack, bra input
Är ju ingen nybörjare men inte 100 säker på Panerai än …
Varför har du fastnat för just 025 då? Varför inte en 024 eller en 1024, som båda är lättare att få tag på.
För att 025 med T-tavla är en av de allra bästaVarför har du fastnat för just 025 då? Varför inte en 024 eller en 1024, som båda är lättare att få tag på.
Jo jo. Jag och du vet det, men han...För att 025 med T-tavla är en av de allra bästaTitan + Tritium = epic win
Alla har vi våra böjelser …….. varför inte?Jo jo. Jag och du vet det, men han...![]()
Ville bara dubbelkolla. Många har sett en modell som postats här utan att veta att det finns andra snarlika som ibland är mycket billigare exempelvis.Alla har vi våra böjelser …….. varför inte?
vissa gillar något andra gillar annat, klocksamlingen behöver en 025 och inget annat just nu![]()
Ville bara dubbelkolla. Många har sett en modell som postats här utan att veta att det finns andra snarlika som ibland är mycket billigare exempelvis.
De ligger en på Kaplans https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3972/vara/1783700Någon som vet en bra PAM 025 till salu?
(har köpes annons ute)
Tack jo jag har sett den där, känns nog lite väl ”inkörd” för min smakDe ligger en på Kaplans https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3972/vara/1783700
Men den känns väl gött använd
Ja de va lite så jag kändeTack jo jag har sett den där, känns nog lite väl ”inkörd” för min smak![]()
Jag är inte desperat än, men vi får se om några månader utan att ha hittat rätt objektJa de va lite så jag kände![]()
Tack jo jag har sett den där, känns nog lite väl ”inkörd” för min smak![]()
Det tycker jag nog inte är nåt problem faktiskt utan det är bara att vänta till man hittar rätt ex (jag har tex jagat div vintage i flera år innan jag hittat rätt), som med allt annat med lite ålder så finns det använda ex och misshandlade ex, självklar köper man i bästa skick som går …. Beror ju oftast på vad man har för budget?Jag har inte sett en bra skick 025 ever tror jag, alla är rätt använda. Som sig bör.
Det tycker jag nog inte är nåt problem faktiskt utan det är bara att vänta till man hittar rätt ex (jag har tex jagat div vintage i flera år innan jag hittat rätt), som med allt annat med lite ålder så finns det använda ex och misshandlade ex, självklar köper man i bästa skick som går …. Beror ju oftast på vad man har för budget?
Ja det gäller ju att orka vänta och inte köpa för att man är en sjuk klock hoarder som måste haKöpes, ja det brukar mest ta tid och då blir man otålig![]()
Va?!Ja det gäller ju att orka vänta och inte köpa för att man är en sjuk klock hoarder som måste ha![]()
Oj så bra!Baby blonzo Wednesday#1074
![]()
Oj så bra!
Visst tolkar jag dig rätt i att det är 42mm?
Hur svår/lätt är den att få tag på nu för tiden tror ni?