Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är grym!Hej,
Utforskar försiktigt Paneraidjungeln. Hur är det mef Submersible 42mm? Respekterad eller avart? Värd att titta på?
Jag anser att panerai feelingen börjar på 44Hej,
Utforskar försiktigt Paneraidjungeln. Hur är det mef Submersible 42mm? Respekterad eller avart? Värd att titta på?
Hade en liten misstanke om att vissa tänker så…Jag anser att panerai feelingen börjar på 44
Är det definitionen på respektera?Hade en liten misstanke om att vissa tänker så…
Jag skulle inte vilja ha många modeller som folk här har, av olika skäl. Jag tror jag respekterar klockorna... typ allihop... fast vissa är skitfula och jag aldrig skulle köpa dem ens för några kronor.Hej,
Givetvis högst subjektivt. Skulle inte köpa en själv då jag utgår från 44 och uppåt vad gäller Panerai, men de är ruskigt fina och full respekt till modellerna och de som bär dem.Hej,
Precis så.Givetvis högst subjektivt. Skulle inte köpa en själv då jag utgår från 44 och uppåt vad gäller Panerai, men de är ruskigt fina och full respekt till modellerna och de som bär dem.
Många anser väl att den är lite för liten, proportionerna blir fel. Jag tyckte inte heller den satt så bra när jag provade dem. Men du ska strunta i vad andra tycker och köp det du gillarHej,
Hej,
Jag var länge skeptisk till samtliga 42mm och mindre, har haft många 44,45 och 47 modeller och tycker att Panerai är/ska vara stora med mkt närvaro. Lånade sedan en 682:a och fick först inte ihop det riktigt men efter en vecka så var det bara att inse att det är en riktigt bra storlek på klocka, även på en Panerai. Har efter det skaffat en egen 42mm Sub (1074) och den är grym på alla sätt och vis, men visst saknas det lite av det som för mig varit Panerai känslan (vikten/närvaron) men i för övrigt är det definitivt Panerai, design ID finns där… och comforten är kanske den bästa jag känt på en klocka och jag har haft det mestaHej,
42mm sitter perfekt och mycket bekvämt på mina sparrisarmar, men jag tycker 44mm är coolare. Får väl se hur lång tid det tar innan det blir en 42aHej,
Hade en liten misstanke om att vissa tänker så…
Riktigt läckra bilder och sjukt bra kombo med det canvaset på den klockanNu var det dags för en post i den här avdelningen, #pam1074...oooh baby baby
![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar ödmjukast, instämmer heltRiktigt läckra bilder och sjukt bra kombo med det canvaset på den klockan![]()
Snyggt, stort grattis! Nu finns ingen återvändo!Min första panna![]()
Välkommen, bra valMin första panna![]()
Grattis!! Riktigt bra val, den klockan jag haft längst av allaMin första panna![]()
Grattis!Min första panna![]()
Härligt! Gratulerar!Min första panna![]()
Grattis!! Mycket braMin första panna![]()
Underbart, stort grattis!Min första panna![]()
Ja verkligen.
Måste snart göra slag i 176:an också. Men just nu får jag hålla mig nöjd ett litet slag.
Bra val! GrattisMin första panna![]()
Stort grattis och välkommen till klubben!Min första panna![]()