Mm den var det som sagt liten diff påhaha, jag står kvar vid att den 42mm du och jag tog fram ficklampan på i aten hade en gulare datumskiva än tavla. Innan vi gick loss på baren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mm den var det som sagt liten diff påhaha, jag står kvar vid att den 42mm du och jag tog fram ficklampan på i aten hade en gulare datumskiva än tavla. Innan vi gick loss på baren
Mm den var det som sagt liten diff på
Skulle nog lyssnat på dig. Vet inte vad jag känner för det här egentligenDen är grymt skön, stort grattis! Ett snyggt svart läderband på den ohh yeah
Funkar bra med det mesta
![]()
![]()
Skulle nog lyssnat på dig. Vet inte vad jag känner för det här egentligen
Kanske behövs en vit outfit och en båt för att det ska flyga för mig
![]()
Sjukt bra ju!Skulle nog lyssnat på dig. Vet inte vad jag känner för det här egentligen
![]()
Sjukt bra ju!
Ser framför mig den där på mina eller @MaziK s solbrända gorillaarmar i sommar!! Kaxigt ju![]()
Det där är ju så bra att man får näsblod!!!Skulle nog lyssnat på dig. Vet inte vad jag känner för det här egentligen
![]()
Söndag <3Lördag och söndag
![]()
![]()
Kör fortfarande på vintertid, skall till London på onsdag så jag orkar inte ställa om.Nu är det sommartid - då är det dags för canvas
![]()
Men canvasen är på i alla fallKör fortfarande på vintertid, skall till London på onsdag så jag orkar inte ställa om.![]()
Det har varit på länge nu. Trivs sjukt bra med detMen canvasen är på i alla fall![]()
Tycker dessa ser riktigt trevliga ut, vet inte vilken jag tycker bäst om riktigt. Den grå tror jag.
Hade en 42a tidigare, hur mycket större bärs denna? 54mm L2L känns på gränsen...
2:21 - "The watches we are filming are prototypes"...Tycker dessa ser riktigt trevliga ut, vet inte vilken jag tycker bäst om riktigt. Den grå tror jag.
Hade en 42a tidigare, hur mycket större bärs denna? 54mm L2L känns på gränsen...
Ja det vore väl mer passande än att man färgmatchar mot armbandet kan man tycka.2:21 - "The watches we are filming are prototypes"...
Än finns det hopp om en matchande grön krona![]()
Antar att du har koll på denna. Blev själv lite sugen. Jag har ingen koll på priset eller säljaren dock.Ingen som är sugen på att sälja sin 683:a?![]()
Antar att du har koll på denna. Blev själv lite sugen. Jag har ingen koll på priset eller säljaren dock.
Spännande. Är själv sugen på en 683. Har inte testat dock men gillar den skarptHmm... Kanske. Kompisen verkar ha en AD kontakt, ska kolla lite med honom också![]()
Ingen som är sugen på att sälja sin 683:a?![]()
Vill också ha en sån kompisHmm... Kanske. Kompisen verkar ha en AD kontakt, ska kolla lite med honom också![]()
Har ägt Panerai tidigare, men det var ett tag sedanÄr det dags?!?!?
Cartier och Panerai går ju hand i hand![]()
Har ägt Panerai tidigare, men det var ett tag sedan![]()
Jag kan absolut rekommendera säljaren, Miguel är mkt bra och trevlig… priser kan man tycka massor om men för att vara hos handlarens är det väl inget onormalt men kanske -10k om dom dyker upp här på KS ca…Antar att du har koll på denna. Blev själv lite sugen. Jag har ingen koll på priset eller säljaren dock.