Så bra! Stort grattis!!Kompisens kontakt hörde aldrig av sig
Chansade med min egna istället, så det ordnade sig. Fick 15%
Varken bu eller bä
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så bra! Stort grattis!!Kompisens kontakt hörde aldrig av sig
Varken bu eller bä
![]()
GrattisKompisens kontakt hörde aldrig av sig
Varken bu eller bä
![]()
Snyggt, gratulerar!Kompisens kontakt hörde aldrig av sig
Varken bu eller bä
![]()
Snyggt!Kompisens kontakt hörde aldrig av sig
Varken bu eller bä
![]()
Grattis - är jäkligt sugen på en sådan som min andra panna!!Kompisens kontakt hörde aldrig av sig
Varken bu eller bä
![]()
Har sneglat på den rätt länge. Du kommer att bli helnöjd!Grattis - är jäkligt sugen på en sådan som min andra panna!!
Kompisens kontakt hörde aldrig av sig
Varken bu eller bä
![]()
![]()
![]()
Vad har du för fästanordning på klockan? Är det skruvar så tycker jag att man vill ha tuber. Mina skruvar tenderarr skruva ur sig annars. Men har du tryckknappslösningen så sitter den fast utan tuber.Angående det medföljande kardborrbandet. Gissar på att man måste köpa extra tuber till den. De som sitter i gummibandet verkar sitta i rätt hårt
![]()
Det är tryckknapp...Vad har du för fästanordning på klockan? Är det skruvar så tycker jag att man vill ha tuber. Mina skruvar tenderarr skruva ur sig annars. Men har du tryckknappslösningen så sitter den fast utan tuber.
Googlade liteAngående det medföljande kardborrbandet. Gissar på att man måste köpa extra tuber till den. De som sitter i gummibandet verkar sitta i rätt hårt
![]()
Grattis!!Kompisens kontakt hörde aldrig av sig
Varken bu eller bä
![]()
![]()
![]()
Han är väldigt stor och kör också rakat, så... nästan
Nix. Bara Sthlm tyvärr.Nu är man ”ohälsosamt” sugen på en 683. Finns det nån återförsäljare i Göteborg?
Nymans kanske kan frakta den till dig. Jarl Sandin i GBG gör det i alla fallNu är man ”ohälsosamt” sugen på en 683. Finns det nån återförsäljare i Göteborg?
Mycket bra! Welcome back!Kompisens kontakt hörde aldrig av sig
Varken bu eller bä
![]()
![]()
![]()
Tack för tipset. Köpte du hos Nymans?Nymans kanske kan frakta den till dig. Jarl Sandin i GBG gör det i alla fall
Yes!Tack för tipset. Köpte du hos Nymans?
Glömde säga grattisHan är väldigt stor och kör också rakat, så... nästan![]()
![]()
![]()
Bandbytardag igår.
Grattis! 15% är bra, bjud din kompis på ett par öl eller vad ni gillar som tack. Det här vännen värd.Kompisens kontakt hörde aldrig av sig
Varken bu eller bä
![]()
![]()
![]()
Jag fattar ingenting, men okej. Hade 1305 innan denna, föredrar 305 då den har roligare glas och varmare färger.Jag glömmer bort 305 ibland, den faller kort jämfört med 1305, och tur är det. Den är fantastiskt!
Jag fattar ingenting, men okej. Hade 1305 innan denna, föredrar 305 då den har roligare glas och varmare färger.
Och inget blått!Jag fattar ingenting, men okej. Hade 1305 innan denna, föredrar 305 då den har roligare glas och varmare färger.
Och inget blått!