Fast byter man band typ minst varannan dag borde man vara safeMan behöver inte ens bada för att de ska kunna skruva ur sig.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast byter man band typ minst varannan dag borde man vara safeMan behöver inte ens bada för att de ska kunna skruva ur sig.
Jag tror vi pratar om skruvar för länkarna i ett metallband.Fast byter man band typ minst varannan dag borde man vara safe![]()
Haha. Det är nog lugnt, mer att skruvar kan skruva ur sig om det är rörelse och kanske vått snarare att de gör det regelbundet.Fast byter man band typ minst varannan dag borde man vara safe![]()
Jag tror vi pratar om skruvar för länkarna i ett metallband.
Haha. Det är nog lugnt, mer att skruvar kan skruva ur sig om det är rörelse och kanske vått snarare att de gör det regelbundet.
Jag hade blivit nojjig över att dra sönder skruvarna då istället när man ska lossaInte lätt när det är svårt
Men vafan, om man inte badar alldeles för varmt borde väl en liten ditt loctite säkerställa att skruvarna sitter där de ska?!
Du tog snygga bilder igår, bla denna
Världens sämsta fotoljus men försökte i alla fall.Du tog snygga bilder igår, bla denna![]()
683 och car studio. En sista stund på armen innan hejdå
![]()
![]()
![]()
Wow.. är den vita 1223 eller 1226? @Burnman köööööp!Rätt många Submersible i skyltfönstret hos Krons idag.
![]()
Det är en 1226 och bredvid är en 1229Wow.. är den vita 1223 eller 1226? @Burnman köööööp!![]()
Så jävla najs!!! Måste förbi AD asap och testa!Wow.. är den vita 1223 eller 1226? @Burnman köööööp!![]()
Besvikelsen kommer knappast vara total. Den är förbannat bra enligt mig.Så jävla najs!!! Måste förbi AD asap och testa!
Har fortfarande inte sett den irl! Tänk om besvikelsen är total!? Iofs skönt om så vore fallet så kan man släppa tanken![]()
Sitter ju perfektProvade sub igen och måste sägs att jag blir mer och mer sugen. 973 sitter perfa, fick även prova "nya" i 44 men personligen blir den för stor. 42 på bild![]()
![]()
Så jävla najs!!! Måste förbi AD asap och testa!
Har fortfarande inte sett den irl! Tänk om besvikelsen är total!? Iofs skönt om så vore fallet så kan man släppa tanken![]()
Kan bekräfta detta. Ännu bättre irl än på bildBesvikelsen kommer knappast vara total. Den är förbannat bra enligt mig.
K*KEN!Kan bekräfta detta. Ännu bättre irl än på bild
Klippte du den?![]()
![]()
Även jag var inne i fredags och testade. Väldigt bra!!
Nä tyvärr. Men det känns som att i framtiden kommer jag ha en sånKlippte du den?
Ja, jag känner mig ensam. Fattar inte hur en sådan klocka kan ligga osåld i 2 veckorSeså @Burnman kila nu iväg och införskaffa dig en 1226 du har dräglat efter en i över ett är nu![]()
Ligger snällt och väntar på @BurnmanJa, jag känner mig ensam. Fattar inte hur en sådan klocka kan ligga osåld i 2 veckor