RangeRover
Basic
Gillar svaret Tänker på när man läser hur radiomir känns mindre.44 bet bärs större, men inte mycket. Ca 2mm
Har även 45mm radiomir att jämföra med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar svaret Tänker på när man läser hur radiomir känns mindre.44 bet bärs större, men inte mycket. Ca 2mm
Tack för input! Funderar även på om kronskyddet känns skörare/klenare jämfört med 44.Tycker det är skillnad trots endast 2mm. 42 sitter helt klart bättre på mig och jag upplever den som rätt mycket mindre. Även mindre en tex Rolex 42mm Explorer
Jag bär klockor på höger hand så det är inget jag tänker på oavset klockaTack för input! Funderar även på om kronskyddet känns skörare/klenare jämfört med 44.
Ni som ägt både submersible och bettarini, upplevs sub mindre eller lika?
Tänker 42mm sub vs 44 bet.
Haha, jo jag förstår. Jag menade det med upplevelsen i åtanke. Har 3st 44mm bet och jämför med en 1074 (modern 42mm sub) bärs.Gillar svaret Tänker på när man läser hur radiomir känns mindre.
Har även 45mm radiomir att jämföra med
Eftersom suben har bred ring och därmed mycket mindre urtavla så ser klockan mycket mindre ut på handleden.Ni som ägt både submersible och bettarini, upplevs sub mindre eller lika?
Tänker 42mm sub vs 44 bet.
Nä. Det gör det inte.Tack för input! Funderar även på om kronskyddet känns skörare/klenare jämfört med 44.
Medhåll. Det var en bra förändring.De nya 42 mm Submersible har fått ny form på datumfönstret. Det påminner om det som 44 mm har.
Jag tycker att det ser snyggare ut nu.
Sommar 2024?!?De nya 42 mm Submersible har fått ny form på datumfönstret. Det påminner om det som 44 mm har.
Den vita är dröm! En av få som jag tycker passar bra med den ”nya” keramiska ringen.De nya 42 mm Submersible har fått ny form på datumfönstret. Det påminner om det som 44 mm har.
Tar det i DM istället…Jag köpte det här av @maximuspro (hoppas det är okej att jag lånar bilden) men det var inte min grej, tänkte om någon ville byta mot någonting annat kul som passar min 112?
Man kan ju alltid fråga tänkte jag!
Saknar min gamla
Vad är den, 44mm?Den bästa Submersible jag haft. Eller 382an var bättre, men för stor för mina handleder.
42mmVad är den, 44mm?
Börjat fundera på om jag ska köra en sub & tonic och återställa patinan, har typ glömt hur den såg ut
Jag har hört om vinäger och salt som kombo, och en snabb googling säger att det verkar funkaVad innebär sub & tonic?
Jag går lite i tankarna att ta bort all min patina men det är ett par års användande som byggt upp det så inte säker att jag vill det
Vad innebär sub & tonic?
Jag går lite i tankarna att ta bort all min patina men det är ett par års användande som byggt upp det så inte säker att jag vill det
Japp för att skapa patina så funkar det.Jag har hört om vinäger och salt som kombo, och en snabb googling säger att det verkar funka
Ahh ok. Har hört att citronsaft skall fungera också.Vid båda tillfällena jag köpt på mig en bronzo så har tonic (som i gin o tonic) funnits hemma det har funkat ypperligt för mig att "återställa" klockorna med så jag kan påbörja min alldeles egen påväxt
Ta en före och efterbildBörjat fundera på om jag ska köra en sub & tonic och återställa patinan, har typ glömt hur den såg ut