• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Samma band hos Watchwear. Men billigare.

D716D9D3-1581-4A91-BD8E-0BD297C22344.jpeg

Vitt nato känns väl som en vinnare.

Jag fastnade för Canvas till min jupiter. Köpte mitt från watchwear, men de verkar inte ha några ljusa. Kan tänka mig att ett vitt canvas likt nedan hade varit schysst (förbehåll för att jag själv aldrig handlat här, enbart något jag hittade vid snabb googling):

1664212811705.png

Som en Swatch ;) Nej, skämt åsido så är jag ändå positivt överraskad över att de faktiskt känns helt okej. Det är ju absolut plast, men det känns som att de tåler dagligt bruk. Sen vet jag ju inte hur gammal dottern är. De klarar nog inte skolgårdslek något vidare.

Köpte en rosa till frugan. Oanvänd och redan trasig :D

Beroende på ålder och aktivitet så är absolut känslan att de nöts relativt snabbt.

De är ju relativt stora. 42mm (och 47 lång) kan kanske vara lite i största laget om det är en liten tjej?
Det man sett folk klaga på är väl att knappar gått av annars, men svårt att säga hur vanligt det är. Och det är som sagt ett plastliknande material.

Tack för snabba bra svar, hon kanske får ärva något av pappsen istället 😁 Kanske får hugga en som en kul grej och så får hon något lite mer långlivat när hon är gammal nog!

Min Mission To Mars på ett rött Colareb. Originalbandet må vara snyggt men det går ju inte använda 😅

DF68B3CF-52F7-4581-8738-7CC2A5E53776.jpeg
Det där var riktigt nice, jag ska bara försöka få tag i en M2M först, sen blir det ett sånt rött band (tyvärr ser det ut att vara liiiite mörkare än klockan eller är det bara kamera/ljus/bilden som gör det?)

Det där var riktigt nice, jag ska bara försöka få tag i en M2M först, sen blir det ett sånt rött band (tyvärr ser det ut att vara liiiite mörkare än klockan eller är det bara kamera/ljus/bilden som gör det?)
Det är inte 100% ton i ton med klockan men nära nog. Att matcha upp färgerna helt exakt kommer nog bli halvt omöjligt :)

Tillbaka
Topp