Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju standardkronografverket från Swatch, så knappast någon möjlighet att ändra.
Att det inte tillverkas längre?Något fel på urverket i denna Swatch-modell?
Som en Swatch Nej, skämt åsido så är jag ändå positivt överraskad över att de faktiskt känns helt okej. Det är ju absolut plast, men det känns som att de tåler dagligt bruk. Sen vet jag ju inte hur gammal dottern är. De klarar nog inte skolgårdslek något vidare.
Köpte en rosa till frugan. Oanvänd och redan trasig
Beroende på ålder och aktivitet så är absolut känslan att de nöts relativt snabbt.
De är ju relativt stora. 42mm (och 47 lång) kan kanske vara lite i största laget om det är en liten tjej?
Det man sett folk klaga på är väl att knappar gått av annars, men svårt att säga hur vanligt det är. Och det är som sagt ett plastliknande material.
Du har säkert sällskap i frågan. Men för min del så hamnar klockan helt fel med det bandet. Det kanske funkar bättre på en smalare handled där en större del av bandet kan vikas genom loopen och fästas i kardborren…Jag kanske är helt off men är det bara jag som tycker att originalbandet är helt okej?
Det där var riktigt nice, jag ska bara försöka få tag i en M2M först, sen blir det ett sånt rött band (tyvärr ser det ut att vara liiiite mörkare än klockan eller är det bara kamera/ljus/bilden som gör det?)Min Mission To Mars på ett rött Colareb. Originalbandet må vara snyggt men det går ju inte använda
Det är inte 100% ton i ton med klockan men nära nog. Att matcha upp färgerna helt exakt kommer nog bli halvt omöjligtDet där var riktigt nice, jag ska bara försöka få tag i en M2M först, sen blir det ett sånt rött band (tyvärr ser det ut att vara liiiite mörkare än klockan eller är det bara kamera/ljus/bilden som gör det?)
Testat att vända bandet? Det gör enorm skillnadDu har säkert sällskap i frågan. Men för min del så hamnar klockan helt fel med det bandet. Det kanske funkar bättre på en smalare handled där en större del av bandet kan vikas genom loopen och fästas i kardborren…
Riktigt fin!Testat att vända bandet? Det gör enorm skillnad
Hmm. Ska prova!Testat att vända bandet? Det gör enorm skillnad
Förmodligen.Jag kanske är helt off men är det bara jag som tycker att originalbandet är helt okej?
HahaFörmodligen.
Halva grejen är ju att slänga på ett AM band…
Håller med dig. Har köpt gummi till mina men gillar dem bättre med original. Det är ju trots allt en SwatchJag kanske är helt off men är det bara jag som tycker att originalbandet är helt okej?
Men vad i helvete…Götaplatsen nu!! Fanns några Sun, en Jupiter och några Uranus kvar!
Blev en Jupiter för mig idag
Med i gänget! Utplockad av mig i Venedig.
Tjusigt! Hur enkelt/krångligt var det att få tag i den i butiken?
Låter bra mycket bekvämare än när jag köpte min.Det var mest flax. Dom hade en Sun på hyllan men kom sen på att dom hade en Moon på lagret som precis kommit in. Ingen kö eller trängsel i butiken, så bara att gå in och fråga om man har vägarna förbi.
Tycker det är rätt snyggt och gillar velcrostrap, känns som att man är 7 och har fått en Gul i födelsedagspresent, men för mig passade det illa. Har för tjocka handleder så öglan hamnar nästan uppepå handleden känns det som. Byter till nato hos klockmaster nu.Jag kanske är helt off men är det bara jag som tycker att originalbandet är helt okej?
Kolla in Köpes då där finns några som letar efter just JupiterKorrigering: Såg reglerna kring annonsering.
Jag skulle tro det, iallafall för nu. Men känns som man aldrig riktig vet vad Swatch har för sig när det gäller denna klocka.Kan man anta att moonswatch-fiat turnén är över nu eller någon som sett och/eller hört något senaste dagarna?